پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۷۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به نقش مناطق روستایی و عشایری در توسعه اقتصادی کشور گفت: اشتغال روستایی و مهاجرت معکوس از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

شعارسال:دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به نقش مناطق روستایی و عشایری در توسعه اقتصادی کشور گفت: اشتغال روستایی و مهاجرت معکوس از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

شهین دخت ملاوردی، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر  گفتگو گفت: نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر یک حرکت مثبتی است که معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم برای سومین بار ترتیب می‌دهد تا ضمن اینکه توانمندی‌های عشایر و روستاییان را شناسایی می‌کند آن‌ها را به جامعه و افکار عمومی معرفی می‌کند و نقش و جایگاه، توان و ظرفیت روستاها و جامعه روستایی و عشایری را یادآوری کند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی افزود: نقش روستاییان و عشایر برای پیشرفت و توسعه کشور و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌ویژه در سال جاری که مزین به شعار تولید ملی و اشتغال بسیار پررنگ است.

وی ادامه داد: تأثیری که این گروه از جمعیت کشور در تولید کشور و رونق اقتصادی دارند و نمونه بارز درون‌زا بودن اقتصاد کشور هستند؛ اقتصادی که از درون بجوشد و کشور با اتکا به این ظرفیت بتواند برنامه‌های رشد و پیشرفت را پیش ببرد.

ملاوردی با مقایسه دوره‌ای نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایری خاطرنشان کرد: شاهد نوآوری بیشتر و ابتکارات و تحولات بیشتر در برگزاری نمایشگاه و ظرفیت‌های ناشناخته‌ای که معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم این‌گونه نمایشگاه‌ها منشأ اثر باشد و بتوانیم بهره لازم را برای برنامه‌هایی که دولت در دستور کار دارد اشتغال روستایی، مهاجرت معکوس و این‌ها را محقق کند.

ملاوردی با اشاره به حقوق شهروندی، گفت: طبق تعریفی که داریم روستاییان، عشایر و شهرنشینان همه شهروندان این کشور هستند و مشمول حقوق شهروندی هستند که شامل 22 حق و 122 ماده است و تلاش می‌کنیم که همه حقوق شامل همه ایرانیان و شهروندان ایرانی شود.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار 21 اسفند 96، کدخبر: 695101 ،  www.shabestan.ir




اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
خداروشکر مهاجرت معکوس در ایران روندی رو به افزایش داشته و این نتیجه رسیدگی به اوضاع روستا ها و مناطق محروم تر است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
من با دنبال کردن خبرهای استان های این سایت به این نتیجه رسیدم که واقعا در زمینه اشتغال روستایی دولت داره خیلی خوب کار میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین