پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
فرماندار تبریز گفت: در بحث تسهیلات اشتغال روستایی 120 درصد بوده و سقفی که برای شهرستان مشخص‌شده بود که 21 میلیارد و 800 میلیون تومان که بیش از 24 میلیارد تومان جذب کرده‌ایم.

شعار سال: علیار راستگو در نشست کار گروه اشتغال شهرستان تبریز بابیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و قرار گرفتن در جنگ اقتصادی امروز کار گروه اشتغال یکی از مهم‌ترین کار گروه‌ها است، اظهار داشت: باید در نقطه مشترک و وحدت نظری در این بحث داشته باشیم و با تمام توان کارها را پیش ببریم.

وی افزود: امروز می‌بینیم که آمریکا با همه توان در تلاش برای فشار آوردن به ایران بوده و بر همین اساس باید کار گروه اشتغال به‌صورت جدی پیگیری شده و مسائل را و کارها را با دقت انجام بدهیم. فرماندار تبریز اضافه کرد: همچنان که جنگ نظامی فعل‌ و انفعالاتی دارد، در جنگ اقتصادی هم باید برخی مسائل انجام شود، برای نمونه بانک‌ها باید روند مقررات را تسریع کرده و مسائل و مشکلات را اطلاع‌رسانی تا در کارگروه بررسی و رفع شود.

وی تأکید کرد: در چنین شرایطی باید نسبت به حل مسائل و مشکلات نگرش ویژه‌ای داشته باشیم و تا جایی که از دستمان بر می‌آید برای پیش بردن کارها و رفع مشکلات انجام دهیم. راستگو ادامه داد: رسالت کار گروه اشتغال شناسایی تنگناها و ارائه راهکاری مناسب برای رفع آن‌ها بوده و البته نباید این موضوعات در کاغذ باقی بماند، باید کارها و مشکلات منعکس شود.

وی با اشاره به مشکل هزینه تأمین مواد اولیه توسط تولیدکننده‌ها، گفت: لازمه ایستادن در مقابل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی حمایت از صنعت و تولید و بخش خدمات و گردشگری است. فرماندار تبریز ادامه داد: در خصوص تسهیلات اشتغال فراگیر بخشداران باید رصد کنند تا تسهیلات ارائه‌ شده در همان محل مقرر سرمایه‌گذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث‌های فراگیر از بانک‌ها انتظار می‌رود همان‌گونه که در اشتغال روستایی عمل شده در اشتغال فراگیر نیز اجرا شود، البته مباحث قابل‌قبول بوده و در بحث تسهیلات اشتغال روستایی 120 درصد بوده و سقفی که برای شهرستان مشخص‌شده بود که 21 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که بیش از 24 میلیارد تومان جذب کرده‌ایم.

راستگو با بیان اینکه در بحث فراگیر باید سعی کنیم به‌صورت جدی کار کنیم گفت: در مقایسه با استان در بحث فراگیر در جذب اعتبارات عدد قابل‌توجهی را جذب کرده‌ایم به‌طوری‌که 186 میلیارد در استان جذب‌شده که از این میزان 127 میلیارد در شهرستان تبریز جذب‌شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 دی 97، کد مطلب: 13971024000953، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
پس چرا با اینهنمه تسهیلات اینقدر بیکار داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین