پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در ابتدای حضور خود در استان آذربایجان شرقی گفت: فصل بودجه ریزی فرصت مناسبی برای بررسی مشکلات طرح‌های این استان است.

شعارسال: رییس مجلس شورای اسلامی به منظور افتتاح چند طرح عمرانی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در ابتدای حضور خود در استان آذربایجان شرقی گفت: فصل بودجه ریزی فرصت مناسبی برای بررسی مشکلات طرح‌های این استان است.

لاریجانی افزود: تلاش می‌کنیم از نزدیک با مشکلات مهم این استان آشنا شده و برای تامین اعتبار لازم آن از طریق مجلس در بودجه ۹۸ اقدام کنیم.

وی با اشاره به سفر خود به بستان‌آباد، سراب و میانه برای بازدید، کلنگ‌زنی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی آذربایجان شرقی گفت: در مورد تسریع در پروژه‌هایی که نیاز به سرعت دهی دارند، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

بهره برداری از یک واحد نیروگاهی، دیدار با مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، روحانیون و اصناف شهرستان سراب از جمله برنامه‌های سفر لاریجانی به استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

عملیات اجرایی قطار سراب - بستان آباد هم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

پس از بستان آباد، لاریجانی با حضور در شهرستان سراب، از روند ۲۵ ساله کارخانه نفلین سینیت بازدید کرده و ضمن افتتاح ایستگاه برق فشار قوی این مجموعه، موافقتنامه اجرایی کارخانه تولید آلومینا را امضا می‌کند.

رییس قوه مقننه فردا پنجشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز شهرستان میانه با عنوان 'نیمکت‌های سوخته' شرکت می‌کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10بهمن 1397 ، کدخبر:6815365 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین