پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
سیدرضا رهنمای توحیدی ظهر امروز در بازدید از طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی مراغه اظهار داشت: با تخصیص 348 میلیارد تومان 700 طرح گازرسانی در آذربایجان‌شرقی در حال اجرا است.

شعارسال: مديرعامل شرکت گاز آذربايجان‌شرقی از اجرای 700 طرح گازرسانی در استان خبر داد.

سیدرضا رهنمای توحیدی ظهر امروز در بازدید از طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی مراغه اظهار داشت: با تخصیص 348 میلیارد تومان 700 طرح گازرسانی در آذربایجان‌شرقی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای 500 طرح گازرسانی به نواحی صنعتی، صنایع و 184 روستا است.

وی با بیان اینکه از این طرح‌ها 30 مورد همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در روستاهای استان 94 درصد و در شهرها نیز 100 درصد خانواده‌ها از گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی همچنین از اجرای طرح گاز رسانی به ناحیه صنعتی مراغه با تخصیص 25 میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به طول 18 کیلومتر و با 37 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی افزود: با بهره‌برداری طرح گاز رسانی ناحیه صنعتی مراغه در سال 98 مشکل گاز افت فشار و کمبود گازدر شهرک صنعتی و صنایع همجوار آن برطرف می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، نیز در این بازدید با اشاره به وجود بیش از 50 واحد صنعتی بزرگ و کوچک در شهرک صنعتی مراغه و بزرگ‌ترین کارخانه تولید شیشه و کربنات سدیم کشور در آن، خواستار سرعت بخشیدن به اجرای این طرح شد.

حمید شکری افزود: در فصل سرما به خاطر افت فشار گاز واحدهای صنعتی در مراغه دچار مشکل می‌شوند.

شهرستان مراغه با 263 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:13971012000942 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
کاش رسیدگی به این شهرستان های کوچک با نظارت بیشتری انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین