پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح 60 طرح و آغاز عملیات اجرایی چهار طرح گازرسانی دیگر در استان زنجان خبر داد.

شعار سال: موسی احمدلو اظهار كرد: برای طرح های آماده افتتاح، نزدیک به 52 میلیارد و 82 میلیون تومان اعتبار هزینه، و برای آغاز عملیات اجرایی پروژه ها نیز بیش از هفت میلیارد و 960 میلیون تومان، برآورد هزینه شده است.

وی تصريح کرد: این طرح ها شامل افتتاح گازرسانی به 35 روستا، آغاز عملیات اجرایی چهار روستای دیگر و همچنین افتتاح گازرسانی به 25 واحد تولیدی- صنعتی تا پایان امسال در استان زنجان است. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: برای افتتاح طرح های گازرسانی به 35 روستا در چهار شهرستان استان 47 میلیارد و 796 میلیون تومان اعتبار هرینه شده است تا سه هزار و 983 واحد مسکونی روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

احمدلو ابراز كرد: با افتتاح این طرح ها؛ تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان زنجان به 540 روستا با 6/82 درصد بهره مندی می رسد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح گازرسانی روستایی دیگر به منظور تحت پوشش قرار دادن 296 واحد مسکونی روستایی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها نیز هفت میلیارد و 960 میلیون تومان اعتبار؛ برآورد هزینه شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در دهه مبارک فجر همچنین شاهد افتتاح 25 واحد تولیدی - صنعتی در استان خواهیم بود؛ افزود: برای اجرای این طرح ها نیز نزدیک به چهار میلیارد و 286 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

گفتنی است شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر به 306 هزار و 113 مصرف کننده گاز خانگی، 22 هزار 198 مصرف کننده تجاری و یک هزار و 161 مشترک عمده و صنعتی در استان خدمات ارائه می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری موج رسا، تاریخ انتشار 1 بهمن 97، کد مطلب: 9586:www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین