پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۵۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از رشد ۲۱۹ درصدی بهره‌مندی گاز خانوار روستایی در این استان از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون خبر داد.

شعار سال:موسی احمدلو گفت: تا پایان سال ۹۲، ۱۸۸ روستای استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند بودند که با گازرسانی به ۴۱۱ روستا در دولت تدبیر و امید، شاهد رشد ۲۱۹ درصدی شاخص بهره‌مندی از گاز روستایی در استان هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون از ۹۱۱ روستای استان ۵۹۹ روستا به شبکه گاز کشور متصل هستند، گازرسانی به ۴۷ روستا با ۴ هزار و ۲۰۵ خانوار در حال اجراست و پروژه گازرسانی به ۸۶ روستا با ۳ هزار و ۷۸۱ خانوار مرحله طراحی را می‌گذراند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به عملکرد این شرکت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، تصریح کرد: درصد خانوار روستایی برخوردار از گاز تا سال ۹۱، ۴۴ درصد بود که با بهره‌مندی ۴۴.۴ درصد دیگر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تا مرداد ۹۹ شاهد رشد ۱۰۱ درصدی خانوارهای روستایی این استان هستیم.

احمدلو اظهار کرد: با اقدام‌های انجام‌شده، ۹۴ هزار و ۵۵ خانوار روستایی با ۸۸.۴ درصد بهره‌مندی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ضریب نفوذ گاز شهری و روستایی در استان زنجان تا پایان امسال به ۹۷.۳۰ درصد و تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۹۸.۳ درصد می‌رسد.

جذب بیش از ۱۳۴ هزار مشترک جدید گاز در دولت تدبیر و امید

وی از جذب ۱۳۴ هزار و ۲۹۶ مشترک گاز طبیعی در استان زنجان طی هفت سال گذشته خبر داد و گفت: با جذب این تعداد مشترک، مجموع مشترکان گاز در استان به ۳۵۳ هزار و ۴۶ مشترک رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از برخورداری ۲۱۸ هزار و ۷۵۰ مشترک از گاز طبیعی تا سال ۹۱ خبر داد و افزود: این رقم تا پایان دولت نهم و دهم به ۲۱۸ هزار و ۶۴۶ مشترک و در دولت دهم و یازدهم به ۱۳۴ هزار و ۲۹۶ مشترک رسید که شاهد رشد ۶۱ درصدی در این بخش هستیم.

احمدلو یادآور شد: از مجموع ۳۵۲ هزار و ۵۸۵ مشترک گاز طبیعی در استان اکنون ۳۲۳ هزار و ۴۶ مشترک به بخش خانگی، ۲۷ هزار و ۴۲۰ مشترک به بخش مشترکان تجاری و ۲ هزار و ۱۱۹ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

بهره‌مندی ۱۰۰ درصد خانوار شهری استان زنجان از گاز طبیعی

وی گفت: هم‌اکنون همه ۲۱ شهر استان با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که با نصب ۱۳ هزار و ۶۸۱  انشعاب در دولت تدبیر و امید ۱۰۸ هزار و ۵۰۶ انشعاب شهری در استان نصب شده که عملکرد گاز زنجان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم معادل ۱۴ درصد از کل اقدام‌ها در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۳ هزار و ۴۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان زنجان اجرا شده است تا کل شبکه‌های تغذیه و توریع استان به ۶ هزار و ۸۴۷ کیلومتر برسد.

احمدلو افزود: تا سال ۹۱ شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان زنجان بیش از ۳ هزار و ۸۰۴ کیلومتر بوده که با اقدام‌های انجام‌شده در دولت تدبیر و امید، شاهد رشد ۸۰ درصدی در این زمینه هستیم.

وی همچنین از اجرای ۵۹۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز در استان زنجان خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۴۴ کیلومتر در دولت کنونی اجرا شده که معادل هشت درصد از کل اقدام‌های انجام‌شده در این حوزه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی شانا، تاریخ انتشار: 4 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 306504،www.shana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
یعنی هنوزم که هنوزه ما مشکل گاز برای روستا ها داریم؟ خجالت نمیکشیم بعد از این همه مدت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا براي چي بايد براي تامين گاز در روستاها به قول اين دوستمون اين همه مشكل داشته باشيم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین