پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
استاندار زنجان تحقق مصوبات و تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی را مستلزم پیگیری جدی مدیران دانست و گفت: صرفا با پیگیری های اداری عادی نمی توان سیاست های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا نمود بلکه برای این کار نیازمند تلاش، پیگیری و تعامل جدی و جهادگرانه مدیران هستیم.

شعارسال: استاندار زنجان تحقق مصوبات و تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی را مستلزم پیگیری جدی مدیران دانست و گفت: صرفا با پیگیری های اداری عادی نمی توان سیاست های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا نمود بلکه برای این کار نیازمند تلاش، پیگیری و تعامل جدی و جهادگرانه مدیران هستیم.

فتح اله حقیقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، توجه به امر تهاتر بعنوان موضوع بند واو تبصره 5 قانون را که یکی از موارد مورد تاکید و پیگیری دولت است، بسیار ضروری خواند و گفت: باید با استفاده از فرصت مغتنم ایجاد شده، از این بند قانونی در راستای پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی به پیمانکاران و سایر بانکها و دستگاهها استفاده نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیر باید در امر تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید زمینه و سازوکار جلب این مشارکت را فراهم نماید.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به پاسخگویی شهردار زنجان و مدیرعامل شرکت گاز استان در جمع نمازگزاران نماز جمعه هفته گذشته، تاکید کرد: تمامی مدیران باید طبق برنامه ریزی مشخصی در این برنامه ها حضور یافته و پاسخگوی مردم باشند.

مقام عالی اجرایی استان بر ضرورت حضور مدیران در جلسات مهم و محوری استان نیز تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران باید در جلسات مهم که تصمیم گیری های اساسی درخصوص دستگاه های اجرایی انجام می گیرد شخصا حضور داشته باشند و بدون هماهنگی و عذر موجه، از فرستادن معاون و جانشین به این جلسات خودداری کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:2دی 1397 ، کدخبر: 791298،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین