پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
فتح‌الله حقیقی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، از وجود هزار پروژه در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۹ پروژه به عنوان پروژه های مهم و کلیدی بااعتباری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان زنجان اجرا می شود که ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان استانی و ۲۷ پروژه ملی است.
شعار سال: استاندار زنجان از پیگیری هزار پروژه در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۹ پروژه به عنوان پروژه های مهم و کلیدی مورد توجه ویژه است و اجرا می شود.

فتح‌الله حقیقی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، از وجود هزار پروژه در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۹ پروژه به عنوان پروژه های مهم و کلیدی بااعتباری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان زنجان اجرا می شود که ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان استانی و ۲۷ پروژه ملی است.

وی بر برون‌سپاری تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: ۳۳ طرح ناتمام برای برونی‌سازی، آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

استاندار زنجان گفت: پروانه بهره‌برداری در استان زنجان برای ۹۰۰ واحد صنعتی با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴۵ هزار نفر صادر شده و هزار اشتغال جدید ظرف سه سال آینده در پتروشیمی زنجان ایجاد می‌شود.

حقیقی تأکید کرد: پروژه سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی دو هزار و ۹۲۲ نفر در زنجان ایجاد می‌شود و پروژه صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۵۳۰ میلیارد تومان و اشتعال‌زایی سه هزار و ۳۲۶ فرصت شغلی تا پایان امسال هدف‌گذاری شده که بخشی از این پروژه‌ها افتتاح‌شده و بخشی در دست اجرا است.

وی به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تأکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاران را سفیر جذب سرمایه‌های جدید در استان کنیم تا چرخه تولید و سرمایه‌گذاری در زنجان تکمیل شود.

استاندار زنجان ابراز کرد: تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، راه‌اندازی مجدد فرودگاه، دوخطه کردن راه‌آهن، دفاع از سرمایه‌گذاران با رفع مشکلات آنها و برگزاری جلسات تشویقی سرمایه‌گذاران در محل کارخانه‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری در زنجان ضروری است.

حقیقی به سهم اشتغال در بخش خدمات در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: سهم  اشتغال استان زنجان در بخش خدمات کمتر از میانگین کشور است که برنامه‌ریزی در این حوزه بسیار ضروری است.

استاندار زنجان گفت: در خصوص اهداف خود در راستای ارتقاء جایگاه و اقتدار دولت، اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، پیگیری و تکمیل تمامی مصوبات سفر دولت به استان در راستای توسعه همه‌جانبه استان  زنجان و استفاده از توان‌بخش خصوصی مورد تأکید است.

حقیقی ابراز کرد: باید طرح‌های نیمه‌تمام در استان ساماندهی شود که برای توسعه استان بسیار مؤثر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 دی 1397، کدخبر: 4503901 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
این طرح و پروژه ها نیازمند رسیدگی و مدیریت پیشبرد هستن همین جوری که پیش نمیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین