پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
استاندار زنجان می گوید: جهش تولید با همراهی و همکاری بخش خصوصی و دولتی و هماهنگی مدیران بعنوان پشتوانه آنها محقق می شود.
شعارسال:فتح الله حقیقی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که اینبار به میزبانی شهرداری زنجان و بصورت ارتباط تصویری برگزار شد گفت: در اجرای طرح ها و حتی تسهیل و کمک به واحدهای تولیدی که مشکل دارند اصل اساسی رعایت قانون است ولی درمواقعی که می توان مشکل صاحبان صنایع را با همکاری و توافق در استان حل کرد ما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به مصوبات امروز جلسه تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: در جلسه امروز مشکلات و درخواستهای 5 شرکت و واحد تولیدی مطرح شد که با نظر موافق شهرداری زنجان و همچنین دیگر دستگاههای متولی تولید، مشکلات برطرف شد که البته خود تولید کنندگان باید پیگیر امور باشند.

استاندار زنجان شرایط ویژه استان را هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم به لحاظ اقتصادی در کشور بی نظیر خواند و افزود: اراضی موجود در شهرک های صنعتی استان زنجان برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند و در محدوده ای قرار گرفته اند که دروازه ورود به اروپا و مرکز ثقل شمالغرب کشور به شمار می آید و قطعا اگر سرمایه گذاری امروز برای اجرای طرح وارد استان شود در آینده موفق خواهد شد.

مدیرعالی اجرایی استان تاکید کرد: مدیران در استان پای کار هستند و آمادگی کامل برای همکاری با بخش خصوصی را دارند و نمونه آن اجرای طرح های توسعه ای و جلوگیری از تعدیل نیروی کار و حتی افزایش اشتغال در حوزه صنعت بود که باید گفت: مجموعه مدیریتی استان با همراهی بخش خصوصی در تلاش برای رفع موانع است.

وی در پایان با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد گفت: امام راحل خودباوری را به ملت ایران بازگرداندند و با ایستادگی در برابر استکبار نشان داد ملتها خودشان باید حق انتخاب و تعیین سرنوشت داشته باشند که امروز این شیوه، الگویی برای دیگر مسلمانان و آزادیخواهان شده تا در برابر ظالم بایستند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا   ،تاریخ انتشار:  13 خرداد 1399،کدخبر :   1010326،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
شما همون روی چیزی دست نذارین خیلی بهتره تا میاین روی چیزی دست بذارین تا بهترش کنینن بدترش میکنین و مردم در این زمینه اعتمادی ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین