پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
فتح الله حقیقی گفت: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با قدری مدیریت صحیح و دلسوزی می توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.

شعار سال:فتح الله حقیقی  که با حضور سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده برگزار شد گفت: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با قدری مدیریت صحیح و دلسوزی می توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.
مقام عالی استان با بیان اینکه منظومه توسعه و اشتغال روستایی تدوین شده و به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت توجه خاصی شده است، افزود: برخی طرح ها نیازمند اعتبار خاصی نیست و با توجه به نقشه راه استان و تصمیم گیری درست می توان به نتایج مطلوبی رسید.
استاندار زنجان وجود ظرفیتهای خوب کشاورزی و گردشگری در منطقه را فرصت خوبی برای توسعه منطقه دانست و افزود: خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده اما با کمی همت، جدیت و اهتمام در اجرای طرح های نوآورانه می توان در سطح ملی و جهانی این شهرستان را معرفی نمود.
استفاده از دانش نوین در کشاورزی همچون فراوری محصولات کشاورزی و اصلاح فضای بیرونی غار عظیم و زیبای کتله خور و همچنین رسیدگی به ورودی شهر گرماب از جمله پیشنهادهای استاندار زنجان برای رونق بخشهای کشاورزی و گردشگری این شهرستان بود.
در این جلسه قرار شد دبیرخانه هایی در حوزه های کشاورزی و گردشگری، راه و مسکن و آب تشکیل شود و تا دو هفته آینده طرح های قابل اجرا در حوزه های مختلف را برای اجرا و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا  ،  تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 1024676،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
واقعا نیاز به اعتبار هم هستو تنها اشکال ما بحث مدیریت نیست چون منبع و اعتبار که باشه بچه های کوچیک هم میتونن پروژه رو پیش ببرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
خب بدون اعتبار چطوري ميشه مديريت درست كرد؟ اينطوري هم نميشه شعارگونه با مسئل برخورد كرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین