پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۹۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در دیدار مردمی معاون اول رئیس‌جمهور با مردم دوتپه سفلی، خدابنده و روستای دو‌تپه سفلی را مناطقی ارزشمند دانست و اظهار کرد: این منطقه، خاکی حاصل‌خیز و مردمانی غیور دارد.حسین جعفری با بیان اینکه ۱۸ درصد اشتغال کشور در بخش کشاورزی است، ادامه داد: ۲۶ درصد از تولید ناخالص داخلی استان زنجان از محل کشاورزی است که این مهم در کشور ۱۲ درصد است.

شعار سال: فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در دیدار مردمی معاون اول رئیس‌جمهور با مردم دوتپه سفلی، خدابنده و روستای دو‌تپه سفلی را مناطقی ارزشمند دانست و اظهار کرد: این منطقه، خاکی حاصل‌خیز و مردمانی غیور دارد.

این مسئول ادامه داد: مردم این روستا علاوه‌ بر کشاورزی و دامپروری به مشاغل خانگی مشغول هستند که نمونه بارز رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز اظهار کرد: کشاورزی از بخش‌های اقتصادی مهم است که در زنجان اهمیت بالایی دارد.

حسین جعفری با بیان اینکه ۱۸ درصد اشتغال کشور در بخش کشاورزی است، ادامه داد: ۲۶ درصد از تولید ناخالص داخلی استان زنجان از محل کشاورزی است که این مهم در کشور ۱۲ درصد است.

وی افزود: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اقدامات زیاد و چشم‌گیری در حوزه کشاورزی انجام شده است، به طوری ‌که در استان زنجان ضریب مکانیزاسیون از ۱.۳ درصد به ۱.۹۸ درصد رسیده و زنجان دومین استان مکانیزه کشاورزی کشور است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقداماتی در حوزه تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه آبیاری نوین انجام شده، به طوری که میانگین تجهیز اراضی کشاورزی ۲۵ درصد است که این مهم در استان زنجان بالاتر است.

در ادامه، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم شهرستان خدابنده نگران این بودند که یک نماینده تعیین شود که همراه دولت باشد که چند پروژه برای آن‌ها اجرایی کند.

احمد بیگدلی، همراه بودن خود را با دولت مایه افتخار عنوان کرد و گفت: باند دوم جاده سلطانیه، بیمارستان شهرستان و افزایش تخت‌های بیمارستانی و گازرسانی به همه روستاهای شهرستان، از جمله اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.

وی همچنین بر بهسازی جاده ترانزیتی جاده ابهر به قیدار تاکید کرد و افزود: حل مشکل آب‌رسانی روستا نیز از دیگر موضوعاتی است که درخواست داریم حل و فصل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 28خرداد 98، کد خبر: 98032813554 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین