پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: ۵۸۰ مدرسه نیازمند مقاوم‌سازی است.

شعار سال: جهانگیر صفری اظهار کرد: در سال ۸۵ برای همه فضاهای فیزیکی استان زنجان شناسنامه فنی صادر شده است که در این بررسی مشخص شد از ۱۵۷۱ مدرسه استان زنجان تعداد ۶۶۸ مدرسه مقاوم و مابقی نیازمند مقاوم‌سازی بودند.

این مسئول ادامه داد: در سال‌های اخیر ۱۷۱ مدرسه در استان زنجان تخریب و مقاوم‌سازی شده است. همچنین ۳۰۸ مدرسه در استان تخریبی بوده و ۵۸۰ مدرسه نیز نیازمند مقاوم‌سازی است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۰ پروژه مدرسه‌سازی در استان زنجان آغاز شده که از این تعداد ۲۵ پروژه شامل تخریب و مقاوم‌سازی آغاز و یا در دست اقدام است.

صفری با اشاره به اینکه در سال ۹۶ به میزان ۳۹ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی اخذ و هزینه شده است، تصریح کرد: این اعتبار در سال گذشته با افزایش ۴۷ درصدی به بیش از ۵۳ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه در سال ۹۶ به میزان ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی هزینه شده است، یادآور شد: این اعتبارات در سال گذشته به ۳۸ میلیارد تومان رسیده که نشان از افزایش ۲۸۰ درصدی اعتبارات ملی دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۳۸۷ کلاس درس در قالب ۵۸۷ مدرسه در استان زنجان استانداردسازی شده است، خاطرنشان کرد: سیستم گرمایشی ۹۱۷ کلاس درس نیز باید در دستور کار قرار گیرد که نیازمند اعتبار ۲۸ میلیارد تومان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 16 خرداد 98، کد مطلب: 98031606710: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین