پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از آسیب شناسی مراکز صنعتی زنجان به شکل پلیلوت در زنجان خبر داد و گفت: امسال 202 مدرسه با اجرای طرح هجرت 3 مرمت شدند.

شعار سال : فرهاد امندی امروز در همایش «شکوه هجرت» و اختتامیه اردوهای جهادی و طرح هجرت 3 اظهار داشت: برخی از طرح‌های بسیج سازندگی با برگزاری اردوهای یک تا هفت روزه در قالب اردوهای جهادی، طرح هجرت و اردوهای محله و مساجد برگزار می‌شود.



وی ابراز کرد: امسال با برگزاری اردوهای جهادی 520 دانشجو در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی، خدماتی و اقتصادی مقاومتی کمک‌رسانی کردند و 28 روستا در شهرستان‌های مختلف استان زنجان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان بیان کرد: 868 دانش‌آموز نیز در اردوهای طرح هجرت 3 برای زیباسازی و مرمت 202 مدرسه شرکت کردند که این طرح با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس برگزار شد.

وی بیان کرد: در بخش بسیج محلات، 271 نفر در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم برای عمران و آبادانی حضور یافتند.

امندی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار و به شکل پایلوت در کشور طرح پایش مراکز صنعتی و آسیب شناسی شهرک‌های صنعتی شهرستان زنجان با حضور 60 نفر از متخصصان این حوزه به اجرا درآمد.

وی ابراز کرد: 62 نفر از مهندسان کشاورزی عضو سازمان بسیج با شرکت در طرح همگام بسیج با کشاورز به روشنگری در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان عنوان کرد: 60 تیم پزشکی در قالب بسیج جامعه پزشکی نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ویزیت رایگان و مشاوره بهداشتی در مناطق محروم اقدام کردند.

وی با اشاره به شرکت 2 هزار و 628 نفر در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های محلات گفت: این افراد با حضور در اردوهای یک روزه در برداشت محصولات کشاورزی، واکسیناسیون دام و طور و آفت‌زدایی، پاکسازی محیط زیست و سایر موارد خدمات رسانی کردند.

امندی بیان کرد: 213 نفر از کارکنان سپاه در اردوهای جهادی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی و طرح‌های بهداشتی و فرهنگی حضور یافتند.

وی با اشاره به سومین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» گفت: در این روز از فعالان عرصه سازندگی تقدیر می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ نشر خبر : 1 آذر 1394 کد خبر : 923757 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین