پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۱۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در بحث محرومیت زدایی امسال ۱۲۰ پروژه در کل استان زنجان پیش بینی شده است.
شعارسال: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در بحث محرومیت زدایی امسال ۱۲۰ پروژه در کل استان زنجان پیش بینی شده است.

فرهاد امندی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان زنجان، افزود: در بحث محرومیت زدایی امسال ۱۲۰ پروژه در کل استان زنجان پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین دو شهر زنجان و ابهر چند طرح بسیار خوب اجرا می شود که در اسلام آباد دو کتابخانه پیش بینی شده و در نجف آباد هم یک کتابخانه و زمین فوتبال احداث می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در فاز اول بسیج سازندگی استان زنجان این چند طرح مهم را در این مناطق اجرا می کند.

امندی با اشاره به اینکه لازمه نهادینه شدن روحیه و فرهنگ جهادی حمایت و هدایت مسئولان از پتانسیل‌ها و ظرفیت جوانان است گفت: جوانان از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند و باید آنان را باور کرد چراکه آینده کشور در دستان آنها است.

وی افزود: بسیج سازندگی استان زنجان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی برنامه ریزی و مدیریت لازم را در دستور کاری جدی خود قرار داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 مرداد 1396، کدخبر: 4066402، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین