پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
کارافرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم در پرورش بلدرچین فراهم شده است،گفت: خوشحالم توانسته ام برای خود و دیگران اشتغال زایی کنم.

شعار سال: رضا رحیمی با بیان اینکه کارشناسی ارشد رشته تغذیه دام و طیور را دارم و نزدیک به دوسال است که پرورش بلدرچین را در زنجان شروع کرده ام، اظهار داشت: به خاطر رشته دانشگاهی و علاقه ای که به پرورش بلدرچین داشته ام، کار پرورش بلدرچین را شروع کرده ام.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی مرغ داری محتمل هزینه و سرمایه زیادی است، افزود: با سرمایه کم و فروش بیشتر از لحاظ تخم و گوشت بلدرچین، کار پرورش بلدرچین را با همت خود و دوستانم در زنجان راه اندازی کرده ایم.

کارافرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه برای راه اندازی پرورش بلدرچین خودم هزینه چندانی نداشته ام با همکاری دوستانم فقط توانسته بوده ام یک میلیون تومان سرمایه گذاری کنم، تصریح کرد: برای پرورش بلدرچین 30 میلیون تومان با سود 16 درصد از بسیج سازندگی وام گرفته ام و کار پرورش بلدرچین را آغاز کردم.

رحیمی با بیان اینکه زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم در پرورش بلدرچین فراهم شده است، افزود: خوشحالم توانسته ام برای خود و دیگران اشتغال زایی کنم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 850 هزار تومان قسط وام بسیج سازندگی و یک میلیون 100 هزار تومان اجاره سالن پرورش بلدرچین را پرداخت می کنم ، افزود: با پرداخت قسط و اجاره سالن نزدیک به یک میلیون تومان سود خالص برای پرورش بلدرچین برای من باقی می ماند. چون سالن پرورش بلدرچین اجاره ای بوده و اقساط بانک پرداخت می شود،لذا بیشتر درآمد از فروش تخم و گوشت بلدرچین به اقساط ، اجاره سالن و حقوق کارگران ختم گردیده است .

رحیمی با بیان اینکه پرورش بلدرچین و مصرف گوشت و تخم بلدرچین هنوز در استان زنجان جای خود را پیدا نکرده ، اظهار کرد: مصرف نکردن مردم استان زنجان از گوشت و تخم بلدچین باعث کم شدن فروش در استان زنجان شده است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان فاقد کشتارگاه بلدرچین است، خاطرنشان کرد: برای فروش گوشت بلدرچین ، بلدرچین ها را به صورت زنده برای کشتار به تهران ارسال می کنم و خود این عمل ضرر های زیادی را برای من به همراه دارد.

کارافرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه به غیر از بسیج سازندگی هیچ ارگانی در زمینه پرورش بلدرچین از من حمایت نکرده است، افزود: در بحث فروش تخم و گوشت بلدرچین بسیج سازندگی حمایت های زیادی را انجام داده است.

رحیمی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه در زمینه پرورش بلدرچین هیچ حمایتی انجام نداده اند، تصریح کرد: با حمایت های مسئولان مربوطه و سرمایه گذاری در پرورش و تولید گوشت و تخم بلدرچین شاهد اشتغال بسیاری از جوانان در این زمینه خواهیم بود.

وی به موفقیت های خود از اول شروع به کار بلدرچین اشاره کرد و گفت: در سال اولی که کار را شروع کرده ام دو هزار قطعه بلدرچین پرورش داده ام و بعد از گذشت یک سال دو هزار قطعه بلدرچین را به 30 هزار قطعه رسانده ام.

فرشاد پیری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه با عنایت به شعار سال که رهبر معظم انقلاب سال را به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، افزود: با توجه به اینکه رضا رحیمی در خصوص پرورش بلدرچین فعالیت می کند و سرمایه ای برای این کار نداشته است بسیج سازندگی 30 میلیون تومان وام از محل تسهیلات سازندگی برای اشتغال ایشان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی از کار آفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی حمایت می شود و حمایت های بسیج سازندگی تا آخر ادامه دارد، افزود: اگر بسیجیان در این عرصه و عرصه های اقتصاد مقاومتی برای عرضه مستقیم از تولید به مصرف اقداماتی می خواهند انجام دهند می توانند به بسیج سازندگی مراجعه کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر زنجان، تاریخ 20 تیر 95، کد مطلب: 4258: www.asrezanjan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین