پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: حمایت از واحدهای صنعتی استان زنجان بر اساس دستورالعمل رونق تولید در سال ۹۶ در دستور کار است.

شعار سال:امیر حمیدنیا ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران،با اشاره به اینکه طرح رونق تولید از سال گذشته آغاز شده گفت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته نواقص این طرح برطرف شده است که امیدوارم با اجرای آن شاهد رونق تولید و راه اندازی مجدد واحدهای نیمه فعال و راکد در کشور و استان عزیزمان باشیم.

ویاز ابلاغ دستورالعمل رونق تولید در سال ۹۶ خبر داد و افزود: بر اساس این دستورالعمل حمایت از واحدهای صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: بر اساس این دستورالعمل میزان تسهیلات پرداختی براساس نیاز واقعی و تأیید کارگروه استانی برای بنگاه های کوچک تا ۱۰ میلیارد ریال، بنگاه های متوسط تا ۳۰ میلیارد ریال و برای طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا ۲۰ میلیارد ریال می باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان خاطرنشان ساخت: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات به واحدهایی است که دارای مشکل نقدینگی هستند و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار منعی برای افزایش تولید ندارند که با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازیسریع و ایجاد اشتغال جدید باشند.

حمیدنیا در مورد نرخ سود این تسهیلات نیز گفت: سود این تسهیلات براساس مصوبه شورای پول و اعتبار می باشد که در مورد سرمایه در گردش نرخ عقود مبادله ای و برای طرح های نیمه تمام بر اساس نرخ عقود مشارکتی عمل خواهد شد.

وی افزود: متقاضیانی که شرایط دریافت این تسهیلات را دارند می توانند با مدارک مورد نیاز با مراجعه به سامانه بهین یاب در قسمت تأمین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:9خرداد 1396، کدخبر: 3992237، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
مسلما به جایی نمی رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین