پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
در جلسه شورای اداری استان اعلام شد: اعتبارعمرانی امسال استان زنجان ۲۶۰ میلیارد تومان است .

شعار سال: دراین جلسه همچنین عنوان شد بودجه سال گذشته استان دربخش عمرانی119 میلیاردتومان بود که بودجه سال جاری نسبت به سال قبل بیش از دوبرابرشده است .

دراین جلسه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی استان خواست با حضور در بین اقشار مختلف جامعه از نزدیک با مردم ارتباط داشته باشند چرا که این کار باعث ایجاد محبوبیت و آشنایی بهتر با مشکلات مردم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: بنده وهمه مسئولان ضروری است هفته ای یکبار فرمایشات رهبری را به عنوان خطوط کلی گوش دهیم ودرسرلوحه کارقراردهیم .

استاندارزنجان هم با اشاره به اینکه پارسال مجموع اعتبارات عمرانی استان 119 میلیارد تومان بود گفت : این اعتبارات امسال به 260 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

درویش امیری اشاره ای هم به مجموع اعتبارات جاری استان در سال 95 کرد و افزود: پارسال اعتبارات جاری استان 148 میلیارد تومان بود که در سال 96 به 175 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین اعتبارات و تملک دارایی های استان زنجان ، حاصل از 3 درصد صادرات نفت و گاز نسبت به مدت مشابه پارسال 3 برابر شده است.

در این جلسه اعلام شد 66 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری پیش بینی شده است.

در پایان این جلسه از زحمات رحیم عصفوری معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان قدردانی و فرامرز نیک سرشت به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان معرفی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 17 خرداد 96، کد مطلب: 6119204:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین