پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
اسدالله درویش امیری ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان، اظهار داشت: به اعتقاد من با توجه به بررسی های صورت گرفته نیاز به بازنگری در بودجه سرانه استان و سهم اعتبارات عمرانی زنجان در لایحه بودجه سال های آتی کشور ضروری است.
شعارسال: وی سهم بودجه سرانه استان زنجان را نامناسب عنوان کرد و افزود: انتظار داریم هرچند در سال جاری از نیمه راه وارد استان شدم و به قطار حرکت بودجه نرسیدم در سال آتی نسبت به بازنگری بودجه سرانه استان اقدام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه این بازنگری جزو ضروریات است، گفت: بودجه سرانه استان زنجان پایین بوده و مبنای این سخن شاخص هایی موجود در سازمان برنامه و بودجه است.

درویش امیری اعتبارات عمرانی استان زنجان را به نسبت سایر استان ها پایین عنوان کرد و اظهار داشت: پایه بودجه عمرانی استان نسبت به سایر استان ها پایین در نظر گرفته شده و امیدواریم در لایحه بودجه سال 97 بازنگری شود.

وی اقدامات صورت گرفته در ستاد اقتصادی مقاومتی استان زنجان را مناسب عنوان کرد و یادآور شد: اقدامات صورت گرفته استان و کشور بسیار زیاد بوده اما به خوبی بازتاب داده نشده است.

استاندار زنجان یکی از خواسته های مهم در مسیر توسعه استان و کشور را تدوین سند آمایش سرزمینی دانست و گفت: امیدواریم این سند در آینده نهایی و ارائه شود.

درویش امیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی را دارای جانی ذخم خورده تعبیر کرد و اظهار داشت: کارشناسان و پرسنل این سازمان باید تلاش کنند ذخم های عیان و پنهان این سازمان ترمیم شود.

وی با بیان اینکه انتظارات مدیریت استان از سازمان استانی بسیار زیاد است، افزود: این انتظارات وظایف و مسئولیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را سنگین می کند.

استاندار زنجان خواستار نظارت دقیق و درست سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر اجرای برنامه های توسعه ای استان شد و تاکید کرد: این سازمان باید بر برنامه های تدوین و نهایی شده خود و شورای برنامه ریزی استان به خوبی نظارت کند.

درویش امیری از تعریف پروژه های مهم برق و الکترونیک در استان خبر داد و گفت: وزارتخانه های کشور پروژه های مهمی را در این دو بخش برای استان تعریف کرده اند. برای تحقق این پروژه ها که نقش ملی دارند باید تلاش کنیم.

درویش امیری همچنین خواستار نظم بخشی به توزیع اعتبارات استانی در این سازمان شد و تاکید کرد: توزیع اعتبارات باید منظم و منطقی بوده و به دور از فشار و مسائل غیرفنی صورت گیرد.

استاندار زنجان همچنین خواستار نظم بخشی به توزیع اعتبارات استانی شد و منابع درآمدی استانی را نیز نیازمند نظم بخشی دانست.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918953 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین