پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
مدیران سازمان برنامه و بودجه استان قم و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای مشترک بر ضرورت توجه به سند آمایش استان قم تاکید کردند.

شعار سال: جلسه مشترک مدیران سازمان برنامه و بودجه استان با نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در محل ساختمان این سازمان برگزار شد.

سید حسن رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم در ابتدای این جلسه با اشاره به ویژگی‌های سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: این سازمان مرجع مدیران برای حل مشکلات است و سازمان برنامه و بودجه اتاق فکر استان قم به شمار می‌رود. نمایندگان مجلس با توجه به نقش نظارتی می‌توانند بهترین کسانی باشند که با آن‌ها ارتباط بگیریم.

وی ادامه داد: هنوز در مجموعه استان قم به اسناد بالادستی توجه کاملی نمی‌شود، در این راستا در پایان سال 95 در مجموعه شورای معاونین استانداری این بحث را مطرح کردیم. مهم ترین سند بالادستی سند آمایش استان قم است و این سند باید در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

احمد امیر آبادی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه سند آمایش استان قم باید مورد مطالعه مدیران قرار بگیرد افزود: سازمان برنامه و بودجه استان اتاق فکر قم است و باید اولویت‌های استان در این سازمان مشخص شود.

وی با اشاره به وضعیت آب شرب استان قم اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته تا 40 سال دیگر دغدغه در زمینه آب شرب استان نداریم. در بحث برنامه آب روستایی فعالیت‌ها را به سمتی می‌بریم که طی سال‌های آینده هیچ روستایی در استان با تانکر آبرسانی نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور هم در بخش پایانی جلسه در خصوص وضعیت سند آمایش استان قم اظهار کرد: باید این سند مرور شود و آمایش سرزمینی باید در تمام برنامه‌ریزی‌های استان نقشه راه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر صحبت از آمایش است، نباید این مساله در کتاب‌ها و فایل‌ها مهجور بماند، بلکه باید به آمایش سرزمینی در برنامه‌ریزی‌ها توجه شود، باید مدیران استان قم به آمایش سرزمینی توجیه باشند و در صدور مجوزها به این مساله توجه کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری قم پرس، تاریخ 19 فروردین 96، کد مطلب: 34598: www.qumpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین