پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
معاون سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان ابرکوه نسبت به سال گذشته معادل ۱۳۸ درصد رشد داشته است.

شعار سال: مجید دهقانی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: اعتبارات استانی رشد خوبی داشته و اعتبارات ابرکوه به دلیل محرومیت این شهرستان، به صورت ویژه اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 32 میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهرستان ابرکوه اختصاص داده شده، گفت: مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان ابرکوه نسبت به سال قبل 138 درصد رشد یافته است.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان یزد با بیان اینکه بودجه عمرانی غیر نقدی است و از طریق اسناد خزانه محقق می‌شود افزود: مسئولان برای جذب بودجه تلاش کنند و برای مصرف هرچه بهتر آن اولویت‌گذاری اجام دهند.

دهقانی‌زاده با بیان اینکه شهرستان ابرکوه از مناطق محروم استان یزد است، ادامه داد: این شهرستان از شهرهای نمونه گردشگری کشور است و برای بخش گردشگری ابرکوه 10 میلیارد ریال تخصیص یافته که مسئولان باید برای جذب آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان به سمت سرمایه‌گذاران بروند، برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران در بخش‌های اقتصادی که نهادهای عمومی و غیر دولتی هستند زمینه‌های لازم را فراهم کرده و فرماندار و دستگاه‌های اجرایی هم حمایت و هم نظارت داشته باشند.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان یزد با بیان اینکه مسئولان باید برای تحقق برنامه اقتصادی دولت را همراهی کنند خاطرنشان کرد: هر شهرستان و منطقه پتانسیل‌های خوبی برای رشد و توسعه دارد و ابرکوه در زمینه میراث فرهنگی و جذب گردشگر پتانسل‌های ویژه‌ای دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 1503228 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین