پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
فرامرز نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: باید مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره هر چه سریعتر حل شود.

شعار سال: فرامرز نیک سرشت شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: باید مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره هر چه سریعتر حل شود و همه باید دست در دست هم داده و یک چهره مقتدرانه از حاکمیت در کشور برای پیشبرد امور نشان دهیم.

وی تاکید کرد: مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره در دست هر واحدی که بوده باید هرچه سریعتر حل و فصل شود و در راستای منافع ملی همه بخش‌ها یک‌دست و متحد حرکت کنند.

نیک سرشت افزود: باید مشکلات این شرکت به صورت کارشناسی بررسی شود چراکه شاید این شرکت مشکل مدیریتی و یا مشکل بازارداشته که نیازمند بررسی بیشتر است.

همچنین فرماندار سلطانیه گفت: طی سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای تولیدی در شهرستان سلطانیه مورد تصویب قرار گرفته و باید جلساتی مشابه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بخش معدن نیز برگزار شود.

پرویز خالقی افزود: واحدهای معدنی ما نیز مشکلاتی دارند و اشتغال و تولید تنها مختص به بخش کشاورزی و صنعت نیست و بزرگترین معادن استان زنجان چون معدن "سرخه دیزج" در شهرستان سلطانیه نیز در حال فروپاشی بوده که نیاز به کمک دارند.

وی یاد آورشد: شرکت کیان گرم نان در ریسک پذیرترین زمان ممکن اقدام به تولید نان صنعتی کرد و این واحد به واقع تولیدات خوب و متنوعی در سطح کشور داردو واحدهایی چون کریستال ایران و فرش سهند در شهرستان سلطانیه نیز نیاز به کمک دارند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036197:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین