پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
در حکمی از سوی وزیر کشور، رضا عسگری به‌عنوان فرماندار شهرستان زنجان منصوب و جایگزین بهروز مهدوی سرپرست سابق فرمانداری زنجان شد.

شعارسال: به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، با صدور حکمی، رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان، رضا عسگری را به‌عنوان فرماندار شهرستان زنجان برگزید. در این حکم آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار زنجان به سمت فرماندار شهرستان زنجان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.

رضا عسگری پیش از این فرماندار البرز بوده و سوابقی همچون معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج، بخشدار آوج، سرپرست فرمانداری آبیک، بخشدار مرکزی زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10دی 1396، کدخبر: 1615986 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین