پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: سیاست دولت در انتخاب بخشداران جدید این است که بخشداران جدید سیاست‌های دولت را قبول کرده و آن‌ها را پیاده کنند و همراه و همدل دولت باشند.

شعار سال: بهروز مهدوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران خرم‌دره با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع‌مقدس، اظهار کرد: امنیت و آسایش فعلی کشور ما به برکت خون شهدا حاصل شده است و با رشادت آنان بود که حق‌طلبی و حقانیت ملت ایران به جهانیان ثابت شد.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم شیطنت‌های اسرائیل و آمریکا به برکت خون شهدا امنیت استثنایی در کشورمان حاکم است، اظهار کرد: بعد از شکل‌گیری گروه‌های تکفیری مانند داعش و به پایان راه رسیدن آن‌ها، همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق نقشه جدید دشمنان است که به دنبال اختلاف‌افکنی در میان اقوام‌ هستند.

این مسئول با اشاره به سیاست‌های دولت در انتخاب بخشداران جدید، اظهار کرد: سیاست دولت در انتخاب بخشداران جدید این است که بخشداران جدید سیاست‌های دولت را قبول کرده و آن‌ها را پیاده کنند و همراه و همدل دولت باشند.

مهدوی با اشاره به اینکه روزهای سختی در ایام انتخابات بر دولت گذشت، تصریح کرد: برخی ناجوانمردانه بر دولت تاختند و نسبت به مخدوش کردن چهره دولت اقدام کردند.

این مسئول با تاکید بر اینکه دولت علی‌رغم خشکسالی در بودجه همواره بر خدمت‌رسانی به مردم تاکید دارد، یادآور شد: مردم نیز قطعا نتایج اقدامات دولت را احساس کرده و از پشت پرده تخریب‌ها آگاهی دارند.

وی با اشاره به اینکه بخشدار مرکزی جدید شهرستان خرم‌دره انتخاب شده و در حال طی کردن مراحل اداری است، تصریح کرد: به علت اینکه وقفه‌ای در امر خدمت‌رسانی در حوزه بخشداری مرکزی اتفاق نیافتد تا طی شدن مراحل اداری برای بخشداری خرم‌دره سرپرست تعیین می‌شود.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه دهیاران نقش ارزنده‌ای در توسعه مناطق روستایی دارند، اظهار کرد: دهیاران سربازان خط مقدم دولت و وزارت کشور در روستاها هستند.

حجت محمدی با بیان اینکه به برکت انقلاب و اقدامات صورت گرفته، شهرستان خرم‌دره از روستاهای برخورداری در سطح استان بهره‌مند است، تصریح کرد: در حال حاضر 17 روستای شهرستان از آب‌شرب سالم و بهداشتی برخوردارند. همچنین 98 درصد روستاهای شهرستان نیز از نعمت گاز و راه‌های آسفالته استفاده می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه فانی بودن، ذات همه مدیریت‌ها است، یادآور شد: فلسفه استفاده از مدیران جدید در دستگاه‌های اجرایی، استفاده از نیروهای تازه‌نفس، تغییر نگرش‌ها و شتاب‌دهی به امور شهرستان است.

در ادامه این جلسه نیز بخشدار سابق خرم‌دره با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژ‌ه‌ای به مناطق روستایی شده است، اظهار کرد: اکثر روستاهای شهرستان از نعمت برق، گاز، آب و راه آسفالت برخوردارند.

عباس قاسمی با اشاره به اینکه بیش از 3500 خانه در مناطق روستایی شهرستان خرم‌دره وجود دارد، اظهار کرد: 60 درصد از خانه‌های روستایی شهرستان خرم‌دره با پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی شده در طی سالیان اخیر نوسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث درمانگاه در قلعه حسینیه، ساخت خانه‌های بهداشت، نوسازی شبکه‌های آب روستایی، روکش آسفالت راه‌های روستایی و خرید ماشین‌آلات برای دهیاری‌ها از اقداماتی بود که در طی دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی خرم‌دره صورت گرفت، افزود: در دولت تدبیر و امید همچنین نزدیک 600 میلیون تومان خودیاری از اهالی جمع‌آوری شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم عباس قاسمی تودیع و شاهپور رضا کاظمی به عنوان بخشدار جدید خرم‌دره معرفی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان زنجان)، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 967-1085-5: www.zanjan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین