پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
مسیح‌الله معصومی امروز با حضور نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به عنوان شهردار جدید زنجان معرفی شد.

شعار سال: امشب در جلسه تودیع و معارفه شهردار زنجان که با حضورشهاب نادری نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی برگزار شد مسیح‌الله معصومی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر پنجم زنجان معرفی و از زحمات حبیب یگانه قدردانی شد.

معصومی بیست و ششمین فردی است که بر مستند شهرداری زنجان می‌نشیند و شورای شهر پنجم وی را از بین لیست35 نفره تهیه شده در مراحل ابتدایی انتخاب کرده است.

شهردار زنجان در آیین تودیع و معارفه اظهار داشت: برنامه‌محوری اولویت نخست بنده در سمت شهردار زنجان است و در این راستا باید اخلاص پیشه کنیم.

وی تبدیل زنجان به شهری شایسته را ضروری خواند و گفت: شهری که در عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نمونه است این ظرفیت را دارد که در همه زمینه‌ها به الگو و شاخص تبدیل شود.

معصومی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای پیشرفت شهر همراهی داشته باشند ابراز کرد: موفقیت یک شهر در گرو تعامل سازنده همه دستگاه‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی است.

این مسئول نبود درآمد مالی پایدار، درآمد پایین‌تر از سرانه سایر مراکز استان‌ها و وجود پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را از مهمترین مشکلات موجود در شهر زنجان عنوان کرد و افزود: باید برای بهبود اوضاع از کارهای جناحی و جزیره‌ای پرهیز کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:1562843، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین