پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
شهردار زنجان با اشاره به اینکه طراحی پل سیدالشهدا صحیح نیست و این پل تا اوایل سال ۹۷ تکمیل می‌شود گفت: اتوبوس خدمت به سرمایه‌گذار در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

شعارسال: شهردار زنجان با اشاره به اینکه طراحی پل سیدالشهدا صحیح نیست و این پل تا اوایل سال ۹۷ تکمیل می‌شود گفت: اتوبوس خدمت به سرمایه‌گذار در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

مسیح‌الله معصومی صبح امروز در برنامه مردم و مسئولان به موقعیت حساس جغرافیایی زنجان اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه شهر زنجان در مسیر گردشگری خوبی قرار گرفته است.

وی افزود: باید بتوانیم از این موقعیت خوب جغرافیایی شهر زنجان استفاده کنیم و برای جذب گردشگر پروژه‌های زیادی را تعریف کنیم.

* زیباسازی شهر زنجان

شهردار زنجان زیباسازی را یکی از نیازهای عاطفی و روحی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: در حوزه مبلمان شهری و نگهداری بهینه از فضاهای سبز باید اقدامات موثری داشته باشیم.

وی به یکی از معضلات شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: ترافیک در محدوده مرکز شهر زنجان تبدیل به یک مشکل بزرگی شده است و باید چاره‌ای برای این مشکل اندیشید.

معصومی به یکی از اقدامات خوب شهرداری در حوزه جمع‌آوری زباله اشاره کرد و افزود: شهرداری تلاش می‌کند در جمع آوری زباله و دفن زباله به سمت هوشمندسازی برود و نخستین شهری هستیم که در حوزه دفع پسماند توانستیم با یک سرمایه‌گذار خارجی برای تولید انرژی برق قرارداد امضا کنیم.

وی با ابراز تاسف از طراحی پل سیدالشهدا(ع) گفت: در هیچ جای ایران پل قوسی شکل به حالت کابلی طراحی نشده است و من طراحی این پل را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم و امیدوارم در ابتدای سال 97 پل سید الشهدا تکمیل شده باشد.

شهردار زنجان با عذرخواهی از شهروندان زنجانی نسبت به فضای زیستی زنجان گفت: متاسفانه امکانات و خدمات شهری آنگونه که شایسته شهروندان زنجانی باشد، فراهم نشده است.

* کلید شهر باید در اختیار شهردار باشد

وی با تاکید برای اینکه باید کلید شهر در اختیار شهردار باشد، ابراز کرد: در کشورهای توسعه یافته همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی با شهردار شهر هماهنگ هستند ولی متاسفانه در ایران این چنین نبوده است و هماهنگی خاصی با شهرداری نیست.

معصومی با تاکید بر اینکه قبل از شروع پروژه عمرانی، باید مطالعات گسترده انجام گیرد، تصریح کرد: باید نحوه تامین مالی، نحوه به اتمام رساندن پروژه، شناخت زیرساخت‌ها و سایر موارد مطالعه شود.

وی با بیان اینکه باید یاد بگیریم پروژه‌ای که اگه می‌خواهد آغاز شود باید در مدت زمان تعریف شده به اتمام برسد، تصریح کرد: مدیران نمی‌توانند در اتاق کارخود کارهای عمرانی را مدیریت کنند و باید وارد میدان شوند و اقدامات را مدیریت کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری‌ها در کل کشور در حوزه مالی دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: دو شرط برای مسئولان دارم که در صورت موافقت کلنگ آن را قبل از اتمام سال به زمین می‌زنم.

وی به طرح خوب اتوبوس خدمت اشاره کرد و افزود: هدف تشکیل از این طرح ملاقات نزدیک با شهروندان و شنیدن درد و دل مردم بوده و این وظیفه مسئولان شهرداری است که به سمت مردم بروند و مشکلاتشان را حل کنند.

معصومی با بیان اینکه باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کرد، تصریح کرد: سومین اتوبوس خدمت شهرداری ارایه خدمت به سرمایه‌گذار است.

* لزوم توسعه حمل و نقل عمومی

وی اولویت نخست خود را در مرکز شهر توسعه حمل و نقل عمومی برشمرد و تصریح کرد: هدف من توسعه پارکینگ در مرکز شهر نیست و باید با پیاده محور قرار دادن مرکز شهر و توسعه حمل و نقل عمومی آرامش و آسایش را به مردم هدیه داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 آذر 1396، کدخبر: 1596808، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
ماهم از شهردار زنجان بابت این خدمات ارزنده تشکر میکنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین