پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
شهردار زنجان با بیان اینکه در استخدام نیروها و عقد قرارداد مشاوره سفارشی را قبول نکرده‌‌ و نمی‌کنم؛ گفت: هر چند جایگاه شورا بالاتر از آن است که برای برخی موارد سفارش کنند، ولی بنده هم سفارش‌پذیر نیستم.
شعار سال: شهردار زنجان با بیان اینکه در استخدام نیروها و عقد قرارداد مشاوره سفارشی را قبول نکرده‌‌ و نمی‌کنم؛ گفت: هر چند جایگاه شورا بالاتر از آن است که برای برخی موارد سفارش کنند، ولی بنده هم سفارش‌پذیر نیستم.
مسیح‌اله معصومی ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: نظر بنده به عنوان یک شخص غیربومی که در زنجان حضور دارم؛ این است که باید به نگاه‌های بیرونی نیز توجه داشته و برخی از رفتارها را اصلاح کنیم.

شهردار زنجان با ابراز خرسندی از حضور در زنجان افزود: ما در تلاشیم به آن چیزی که مستحق مردم است؛ برسیم؛ اما گاها برخی از حواشی غیرضروری آنقدر به اصل مطلب تسلط پیدا می‌‍کند که گاها انگیزه مسؤولان را تحت تاثیر قرار داده و انگیزه برای خدمت از بین می‌برد.

وی با اشاره به اینکه من در بدو ورود خود تا الان که در تیرماه هستیم گواهی می‌دهم که در استخدام نیروها و عقد قرارداد مشاوره سفارشی را قبول نکرده‌‌ و نمی‌کنم؛ گفت: چون هم جایگاه شورا بالاتر از آن است که برای برخی موارد سفارش کنند و نه بنده سفارش‌پذیر هستم.

معصومی با اشاره به اینکه اتفاقا ما با ایجاد کمیسیون‌های موازی در کمیسیون ماده 100 جلوی سفارش‌پذیری را گرفته‌ایم؛ افزود: ما از طریق تجمیع پیمان‌کاران در مناقصه‌ها در سایت شهرداری زنجان؛ امکان حضور همه افراد را در همه آن فراهم کرده‌ایم.

شهردار زنجان همچنین از ایجاد وحدت رویه در پرداخت مطالبات پیمان‌کاران خبر داد و گفت: البته استفاده از پیمان‌کار بومی در اولویت شهرداری بوده است که این امر نشان از جدیت برای اجرای پروژه‌های شهری است.

وی با بیان اینکه گفتن یک سری تهمت و حرف‌ها؛ انگیزه مدیران را از بین ‌می‌برد؛ افزود: کسی که امروز در معرض اتهام بر اثر یک مطلب قرار گرفته است؛ به بنده رای نداده است؛ ولی در بسیاری از مباحث از تخصص وی استفاده شد.

معصومی با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه نیز درخواست داریم که امانت‌داری را رعایت کنند؛ تصریح کرد: البته بنده خود نیز در مصاحبه‌های انجام شده تاکید بر دقت در اطلاع‌رسانی داشته‌ام و اگر این موضوع رعایت نشود؛ دیگر با آن رسانه و شخص مصاحبه نمی‌کنم.

شهردار زنجان گفت: انتقاد باید سالم و منطقی باشد و اتفاق رخ داده برای یکی از اعضای شورا ناشایست بوده است که حتما بخش حقوقی شهرداری نیز پیگیر این موضوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بحث بهسازی پارک‌ها در دستور کار است و بلوار استقلال بازسازی شده است و الان در میدان قائم بهسازی در حال انجام است؛ گفت: هم اکنون نیز سمپاشی درختان در حال انجام است.

معصومی همچنین به بحث نصب روزشمار در پروژه‌های شاخص نیز اشاره کرد و گفت: بنده اعتقاد زیادی به روزشمار دارم و البته به این امر پایبندم.

شهردار زنجان تصریح کرد: درباره بحث پیاده‌راه نیز باید عرض کنم که تا چند روز آینده کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12 تیر 1397، کدخبر: 13970412000545 ، www.zanjan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
در طی این ۴۰ سال مدیران هیچ کدام انگیزه ای برای فعالیت نداشتند آنها فقط دوست داشتن یک جا بنشیند و حقوق خود را دریافت کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اگر این طر باشد باید دستمریزاد گفت
وجود همچین مدیرانی برای کشور ما نیاز مهمی است
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین