پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
فتح الله حقیقی عصر سه شنبه در بازدید از خبرگزاری مهر، با بیان اینکه تعامل و همراهی با رسانه‌های استان از اولویت‌های مهم مورد توجه وتاکید جدی بنده است، افزود: تاکید و اعتقاد بنده، تعامل و همراهی با همه خبرنگاران و رسانه‌های استان زنجان است.

شعارسال: فتح الله حقیقی عصر سه شنبه در بازدید از خبرگزاری مهر، با بیان اینکه تعامل و همراهی با رسانه‌های استان از اولویت‌های مهم مورد توجه وتاکید جدی بنده است، افزود: تاکید و اعتقاد بنده، تعامل و همراهی با همه خبرنگاران و رسانه‌های استان زنجان است.

وی انجام بازدیدها از دفاتر نمایندگی خبرگزاری‌های استان را در راستای توجه و اهمیت دادن به جایگاه خبرنگاران و رسانه‌های استان عنوان کرد و با تاکید بر تداوم این فرایند، ادامه داد: همه خبرنگاران با هر گرایش و نگاه سیاسی در جلسات استانداری حضور دارند و تبعیضی در زمینه تعامل با خبرنگاران از نظر بنده وجود ندارد.

حقیقی متذکر شد: اگر محدودیتی برای خبرنگاران در استانداری زنجان صورت گرفته برخلاف نظر من بوده و با شدت با این نوع رفتارها برخورد خواهم کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه با رسانه‌ها نباید برخوردهای شخصی و سلیقه‌ای صورت بگیرد، گفت: هرگز تبعیض و رفتارهای سلیقه‌ای در تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها را تحمل نمی‌کنم و با هرکسی که این نوع رفتار را داشته باشد برخورد خواهم کرد.

حقیقی با بیان اینکه رسانه‌ها از ارکان مهم در توسعه و بیان دستاوردهای نظام هستند، متذکر شد: عملکرد دولت توسط رسانه‌ها منعکس می‌شود و رسانه‌ها عامل مهم در آگاهی دادن به مردم در خصوص عملکرد مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه همواره با خبرنگاران و رسانه‌ها تعامل داشته است، گفت: همواره به خبرنگاران و رسانه‌ها اعتماد داشته‌ام و جواب این اعتماد هم خوب بوده است و بازخوردهای خوبی از این تعامل به‌دست آمده است.

استاندار زنجان تعامل با همه رسانه‌های استان را به عنوان رویکرد و اولویت مهم مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه همه مدیران استان ملزم به پاسخگویی به خبرنگاران هستند، گفت: جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها، جایگاه بزرگ و ارزشمندی است و همه مدیران باید ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.

حقیقی با اشاره به سابقه آشنایی و تعامل با مجموعه خبرگزاری مهر در استان‌های بوشهر و البرز، افزود: تعامل و ارتباط بنده با مجموعه خبرگزاری مهر همواره خوب بوده و تعامل سازنده با خبرنگاران این مجموعه داشته‌ام.

وی با بیان اینکه اخبار خبرگزاری مهر همواره همراه با صداقت و امانت‌داری بوده است، افزود: اخبار خبرگزاری مهر در استان زنجان سنجیده و همراه با نقد منصفانه و سازنده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار :3 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:4598362 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین