پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
فتح‌الله حقیقی در آیین افتتاح پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو - جاده ابریشم در زنجان اظهار کرد:استان زنجان در صنایع غذایی صاحب جایگاه والایی در کشور است و قریب به ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری صنعتی این استان توسط کشورهای خارجی صورت گرفته که این نشان از امنیت سرمایه‌گذاری در استان زنجان دارد. وی به وجود گنبد سلطانیه و غارهای آهکی زنجان اشاره نمود.
شعار سال :استاندار زنجان گفت: جشنواره غذای اکو - جاده ابریشم، انسان‌هایی را از کشورها، تاریخ ها، فرهنگ‌ ها و با تجربیات مختلف دور هم گرد آورده است.

 فتح‌الله حقیقی در آیین افتتاح پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو - جاده ابریشم در زنجان اظهار کرد: هرچه برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها بیشتر باشد، حرکت جهانیان به سمت دنیای صلح‌آمیزتر نیز بیشتر می شود و دنیای کنونی به اینگونه موارد بیش از پیش نیاز دارد.
وی با اشاره به پتانسیل‌های استان زنجان در حوزه های مختلف، افزود: استان زنجان در صنایع غذایی صاحب جایگاه والایی در کشور است و قریب به ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری صنعتی این استان توسط کشورهای خارجی صورت گرفته که این نشان از امنیت سرمایه‌گذاری در استان زنجان دارد.
نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه این استان از نظر تولیدات کشاورزی جایگاه رفیعی در کشور دارد، گفت: در حوزه زیتون در تولید و تحقیقات زیتون جایگاه مهمی در کشور داریم و استان زنجان به‌عنوان قطب تاریخی و گردشگری در کشور مطرح است.
حقیقی تصریح کرد: سومین گنبد بزرگ جهان به نام سلطانیه در این استان قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین غارهای آهکی خاورمیانه در استان ما قرار گرفته که سالانه پذیرای مهمانان داخلی و خارجی هستیم، همچنین بی‌نظیرترین مومیایی‌های تاریخی با قدمتی بالغ ۲۳۵۰ سال در زنجان قرار دارد.
استاندار زنجان یادآور شد: تاریخ کشور ما سرشار از صلح و صفا و تمدن است و استان زنجان هم به تبعیت از کشور به همه قومیت‌ها اهمیت ویژه‌ای داده، به‌ویژه به تامین امنیت بانوان که موزه رختشویخانه زنجان گواه این مدعا است.
وی عنوان کرد: این استان مرکز توزیع مسافر در شمال‌غرب کشور است و ما به این جشنواره به عنوان رویداد مهم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نگاه می‌کنیم و از این قبیل جشنواره‌ها حتما پشتیبانی می‌کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم هم بر تنوع این جشنواره‌ها و هم بر کیفیت آنان بیافزاییم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:31فروردین 1398،کدخبر:836386،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین