پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
شهردار زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید هفت نماد اصلی نوروز پس از طراحی و ساخت در میدانهای مختلف شهر زنجان نصب می شود.

شعارسال: شهردار زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید هفت نماد اصلی نوروز پس از طراحی و ساخت در میدانهای مختلف شهر زنجان نصب می شود.

مسیح الله معصومی افزود: برای پیشبرد بهتر برنامه های ایام نوروز کارگروه ویژه ای در سازمان سیما و منظر شهری شهرداری مستقر شده و یکی از کارهای مهم آن طراحی نمادهای نوروزی، نصب در مناطق مختلف به ویژه ورودی و خروجی های شهر است.

وی اظهار کرد: این نمادها متناسب با هویت تاریخی و سنتی شهر زنجان طراحی شده و طبق برنامه ریزی نصب آنها تا 25 اسفند به پایان می رسد.

معصومی افزود: شهرداری آثار تاریخی مانند پل میر بهاالدین که جزء شناسنامه و هویت تاریخی شهر زنجان محسوب می شود را با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای حضور و بازدید پررنگ تر شهروندان و مسافران نوروزی آماده می کند.

وی اظهار کرد: شهرداری همچنین برای رفاه حال شهروندان سه میدان میوه و تره بار را در نقاط مختلف شهر جانمایی و راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شهرداری زنجان در روزهای پایانی سال 91 و 92 بزرگترین سفره هفت سین کشور را برپا کرد و از آن پس هرسال در ایام نوروز به نصب المانهای نوروزی در میدان های مهم شهر اقدام می کند.

** شهرداری زنجان روزانه 48 تن آسفالت ریزی می کند

وی اضافه کرد: بیشتر شهروندان در ارتباط با وضعیت نامناسب معابر و کوچه ها ناراضی هستند که در این خصوص شهرداری برنامه هایی را مورد توجه قرار داده است.

معصومی افزود: با توجه به محدویت منابع مالی تلاش شده آسفالت ریزی روکش خیابان ها و معابر شهری در مقایسه با گذشته روند روبه رشدی داشته باشد و سیما و منظر بهتری تا پایان سال در شهر حاکم شود.

پیش از این نیز سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان اعلام کرده بود: سالانه بین 65 تا 80 هزار تن آسفالت در خیابانها، معابر سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

اصغر عزیزی اظهار کرده بود: امسال 14 درصد از مجموع بودجه شهرداری معادل 130 میلیاردریال به آسفالت و روکش معابر شهری تخصیص یافت.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با 430 هزار نفر جمعیت سه منطقه شهرداری دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 82858462، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
در راستای زیبا سازی شهر اقدامات بسیار خوبی توسط شهرداری صورت گرفته که واقعا جای تحسین دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین