پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
حسینیه اعظم زنجان یکی از میراث معنوی استان به شمار می آید که توجه مسافران و گردشگران حاضر در این استان را به خود جلب کرده است.
شعارسال: حضور پرشور عاشقان و دلدادگان سالار شهیدان در مراسم عزاداری هشتم محرم در زنجان موجب شده است تا نام حسینیه اعظم زنجان در فهرست میراث معنوی قرار گیرد.

این مکان معنوی توجه بسیاری از مردم در داخل و خارج از کشور را به خود جلب کرده است و موجب شده که مسافران و گردشگران در سفر به این استان از حسینیه اعظم زنجان هم بازدید کنند.

به همین منظور همه ساله طرح نوروزی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود و بانیان این مکان مذهبی با برپایی غرفه های متعدد و نمایش عکس هایی از مراسم عزاداری باشکوه مردم در هشتم محرم این بنای معنوی را به عموم بازدید کنندگان معرفی کنند.

حسینیه اعظم زنجان امسال هم مجری طرح آرامش بهاری است و به همین منظور 10 غرفه شامل غرفه خیمه معرفت با حضور روحانیون مشاور،  برگزاری غرفه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی و بخش بصیرت عاشورایی، وبرپایی نمایشگاهی مصور در آن دایر شده است.

به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و معرفی بخش های مختلف حسینیه اعظم زنجان 30 خادم به صورت افتخاری در این مجموعه حضور دارند و بنا به اعلام روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان روزانه یک هزار نفر از حسینیه اعظم زنجان بازدید می کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  شبستان ، تاریخ انتشار: 11فروردین 1397، کدخبر:  697421 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
زنجان پتانسیل های بسیاری را در بخش گردشگری مذهبی و فرهنگی دارد که بهتر است بیش از پیش از آن ها استفاده کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین