پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
جواد غم پرور رئیس هیأت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مجموع نذورات نقدی و فروش احشام حسینیه اعظم زنجان در دهه محرم امسال ۵ میلیارد و 942 میلیون تومان می باشد، گفت: نذورات جمع آوری شده در امورات عمرانی، فرهنگی، تجهیز، خرید و نگهداری تجهیزات مورد نیاز این آستان مقدس استفاده می شود.
شعار سال:جواد غم پرور مجموع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال 1398 را 5 میلیارد و 942 میلیون تومان اعلام کرد.

 رئیس هیأت امناء آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مجموع نذورات نقدی و فروش احشام حسینیه اعظم زنجان در دهه محرم امسال ۵ میلیارد و 942 میلیون تومان می باشد، گفت: نذورات جمع آوری شده در امورات عمرانی، فرهنگی، تجهیز، خرید و نگهداری تجهیزات مورد نیاز این آستان مقدس استفاده می شود.

به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان، جواد غم پرور مجموع وجوه نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال 1398 را  5 میلیارد و 942 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت:

 تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به این مکان آستان مقدس را 2 هزار و 708 راس است.

وی با بیان اینکه تعداد گوسفندان اهدا شده به صورت وجه گوسفند نیز یک هزار و 877 راس می باشد، بیان کرد: یک هزار و 208 راس گوسفند و گاو هم در مسیر دسته عزاداری این آستان مقدس ذبح شده است.

رییس هیات امناء آستان مقدس حسینیه اعطم زنجان ضمن آرزوی قبولی نذورات و هدایا از صاحبان نذر در محرم سال‌جاری جمع کل گوسفندان نذری اهدا شده اعم از زنده، ذبح شده و وجوه اهدایی بابت گوسفند به آستان مقدس حسینیه اعظم زنجان  5 هزار و 793 بوده است، افزود: در مجموع کل وجوه هدایا و نذورات نقدی و فروش احشام این حسینیه در دهه محرم سال جاری 5 میلیارد و 942 میلیون تومان است.

غم پرور با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلفی در استان مقدس حسینیه اعظم برگزار می شود، بیان داشت: نذورات جمع‌آوری شده حسینیه اعظم زنجان در امور عمرانی، فرهنگی، برگزاری

برنامه ها و مراسم مختلف در طول سال، خریداری تجهیزات مورد نیاز و هزینه‌های نگهداری هزینه می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات  برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24شهریور1398،کدخبر:897778،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین