پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴
سرمایه گذارانی برای ایجاد مجتمع گردشگری، واحدهای بوم گردی و مکانهای تفریحی در سلطانیه اعلام آمادگی کرده اند و فرمانداری نیز از این موضوع استقبال کرده است.

شعار سال: توحید سلیمی افزود: فرمانداری تلاش دارد برای توسعه روز افزون گردشگری در سلطانیه فرآیند مربوط به پرداخت تسهیلات و دیگر اقدامات لازم را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد.

سلیمی افزود: شهرستان سلطانیه ظرفیت های بی شماری در حوزه های گوناگون به ویژه گردشگری دارد اما نبود باور پذیری مانعی مهم در تحقق برنامه های ترسیم شده است.

وی بیان کرد: برای پیشبرد برنامه های هدف گذاری شده این شهرستان به ویژه در بخش گردشگری باید این موضوع آسیب شناسی شود، که چرا سلطانیه نتوانسته همانند دیگر شهرهای همسطح خود توسعه کافی داشته باشد و در این راستا باید مسائل و مشکلات کنونی احصا شود.

فرماندار سلطانیه گفت: باور پذیری مدیران استانی، شهرستانی و استفاده از تجارب سال های گذشته امکان عملیاتی کردن برنامه های تدوین شده را تسهیل می کند.

وی خاطرنشان کرد: با کارهای انجام شده شمار بازدید کنندگان از آثار تاریخی سلطانیه طی نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 38 درصدی داشت.

این مسئول ادامه داد: 99 هزار و 300 نفر نوروز امسال از اماکن تاریخی سلطانیه بازدید کردند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 72 هزار نفر بود.

وی بیان کرد: بر این اساس طبق آمار اعلام شده شمار اسکان یافتگان در مراکز تعیین شده شهرستان از قبیل مدارس و واحد بوم گردی نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 80 درصدی داشت و آمار 2 هزار و 14 نفری را ثبت کرد که این تعداد نوروز سال گذشته یکهزار و 115 نفر بود.

سلیمی خاطرنشان کرد: طی نوروز امسال کمیته های 10 گانه ای برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی تشکیل شده بود که تلاش می شود با آسیب شناسی مسائل و مشکلات احتمالی، میزان ماندگاری آنها در سال جاری و نوروز سال آینده نیز افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، سالانه حدود 140 هزار گردشگر داخلی و خارجی از گنبد جهانی سلطانیه بازدید می کنند.

گنبد سلطانیه یادگار دوره ایلخانیان در ایران است و یکی از آثار ثبت شده کشور در فهرست میراث جهانی محسوب می شود، این گنبد به دست سلطان محمد خدابنده در قرن هشتم احداث شده و هم اکنون بزرگترین گنبد آجری جهان بشمار می آید.

شهرستان سلطانیه با 30 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب: 82884421 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
این سرمایه گذاری ها باید در چارچوب ها و شروطی باشه که سرمایه گذار نتونه ابراز مدیریت کنه در فضا
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید دید در کنار این ها به ساختار اصیل ضربه وارد نکنند و سوداگری نکنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین