پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان گفت: ماندگاری مسافران در سایت‌های گردشگری زنجان افزایش‌یافته است.

شعار سال: یحیی رحمتی به ماندگاری گردشگر در سایت‌های گردشگری استان زنجان اشاره کرد و افزود: بالا بردن میزان توقف گردشگر در استان و مانایی آن برنامه اصلی میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

وی اظهار کرد: توجه به ماندگاری مسافر در استان زنجان باعث توسعه اقتصاد استان می‌شود و در این راستا باید به بحث مهم صنعت گردشگری توجه ویژه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته ماندگاری گردشگران در استان زنجان افزایش‌یافته است.

رحمتی تأکید کرد: ماندگاری گردشگران در بازارچه صنایع‌دستی در موزه رختشوی‌خانه از ۲۰ دقیقه به سه ساعت افزایش پیداکرده است و باید زمینه های ماندگاری مسافران فراهم شود تا ماندگاری هم افزایش پیدا کند ولی در سال جاری ماندگاری مسافران در سایت‌های گردشگری و موزه‌های استان افزایش‌یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: خوشبختانه در تابستان سال جاری ماندگاری گردشگر در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بسیار افزایش داشته و این مهم باید تداوم داشته باشد.

رحمتی با بیان اینکه امروزه توسعه اقتصاد با توجه به صنعت گردشگری امکان‌پذیر است، گفت: این اداره کل برنامه‌ریزی لازم برای توسعه صنعت گردشگری را در دستور کاری جدی خود قرار داده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سلطانیه 365 ، تاریخ انتشار 24 اسفند 96، کدمطلب: 4689 ، www.soltanieh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
توجه استان باید به سمت جذب گردشگر خارجی رود نه داخلی ، این گردشگر خارجی است که متواند ارز آوری بهتری برای کشور داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین