پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
شهردار زنجان در نشست خبری با اصحاب رساته به تشریح پیاده‌راه سبزه میدان پرداخت و گفت: اولویت نخست کاری من پیاده‌راه کردن معابر شلوغ شهر است.
شعار سال: شهردار زنجان در نشست خبری با اصحاب رساته به تشریح پیاده‌راه سبزه میدان پرداخت و گفت: اولویت نخست کاری من پیاده‌راه کردن معابر شلوغ شهر است.
مسیح‌الله معصومی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اولویت نخست کاری من پیاده‌راه کردن معابر شلوغ شهر است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مسئولیت شهرداری را بر عهده داشته باشم از ورود خودروهای شخصی در معابر پرتردد شهر جلوگیری خواهم کرد، ابراز کرد: تخصص من پیاده‌راه‌های شهری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه یقین دارم پیاده‌راه‌کردن حدفاصل سبزه میدان تا انقلاب کار درستی است، خاطرنشان کرد: شهرهای بزرگ ایران بازخوردهای خوبی از پیاده‌راه کردن مسیرهای شلوغ گرفتند.

وی لازمه تغییر و تحولات را داشتن جسارت توصیف کرد و افزود: طرح پیاده‌راه کردن سبزه‌میدان نگرش جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

معصومی از آغاز کلنگ‌زنی این طرح سخن گفت و افزود: 15 تیرماه این طرح در حالی کلنگ‌زنی خواهد شد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه سه ماهه به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امروزه ماشین‌آلات سبب سلب آرامش ما در بافت تاریخی شهر شده‌اند، گفت: باید از بافت مرکزی و تاریخی شهر لذت ببریم نه اینکه ورود زیاد خودروها این لذت را از ما بگیرد.

این‌ مقام مسئول با بیان اینکه ماشین‌آلات امروزه ما را بدعادت کرده است، گفت: چه کسی گفته است که باید تا ورودی بازار تاریخی زنجان با اتومبیل شخصی رفت؟

وی این ضمانت را به اهالی بازار و کسبه داد که پیاده‌راه کردن این مسیر به رونق کسب و کار آن‌ها کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با نشان دادن تصاویر طرح به تشریح این پروژه پرداخت و گفت: کل مسیر سنگ‌فرش خواهد شد و در وسط این مسیر شش متری را برای تردد خودروهای امدادی، آتش‌نشانی و برای اهالی این مسیر تعبیه کرده‌ایم.

معصومی یادآور شد: یکی از برنامه‌های خوب ما در آینده راه‌اندازی خط تراموا در حد فاصل میدان 15 خرداد تا بلوار آزادی است که اتفاقا در طرح پیاده‌راه سبزه‌میدان این مسیر را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه پس از کلنگ‌زنی در این طرح تابلوی روزشمار نصب خواهد شد، گفت: خدا را شاکرم که از نخستین روز هر وعده‌ای را که داده‌ام به آن عمل کرده‌ام.

شهردار زنجان از تغییر و تحولات در مسیرهای مرکز شهر خبر داد و گفت: مسیر خیابان‌های فردوسی و چند خیابان دیگر تغییر خواهد کرد که در زمان لازم به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از تغییر خطوط اتوبوسرانی در تابستان امسال خبر داد و گفت: مرکز شهر ما تبدیل به ایستگاه و توقف‌گاه اتوبوس‌ها شده بود و لزومی ندارد اتوبوس‌ها از تمام نقاط شهر به مرکز شهر مراجعه کنند.

معصومی از عزم بالای خود برای کلنگ‌زنی این طرح سخن گفت و افزود: تمام سوالات خبرنگاران را در مورد این طرح پاسخ می‌دهم و از آن‌ها برای فرهنگ‌سازی بین عموم مردم کمک می‌خواهم.

وی در پایان کننده این پروژه را معاونت عمران شهرداری برشمرد و گفت: معاونت شهرسازی و یکی از اساتید دانشگاه زنجان در این پروژه به معاونت عمران کمک کرده‌اند.

در ادامه شهردار زنجان پاسخ سوالات برخی خبرنگاران را در مورد این طرح بیان کرد.

سپس معاون شهرسازی شهرداری تمام جزییات و نقشه این طرح را تشریح کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار: 23 خرداد 1397، کدخبر: 1748373 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
خیلی خوبه ؛ چنین طرحی در تهران اجرایی شده است و نتیجه خیلی خوبی هم گرفته شده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این امور در کنار حمل و نقل عمومی اسان و مدرن و ارزان و دور از ترافیک برای شهر میتونه به کلی از مشکلات شهر سروسامان بدهد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین