پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
حبیب ملائی یگانه شامگاه سه شنبه در جلسه شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در پاسخ به برخی اظهارات در خصوص طرح جامع شهر زنجان، زمین های اطراف شهر و برخی زمین های داخل شهر، اظهار داشت: جلسات مختلفی برای بررسی سناریوهای طرح جامع شهر زنجان برگزار شده است.
شعارسال: وی با بیان اینکه برای تدوین طرح جامع شهر زنجان نشست های کارشناسی متعددی برگزار شده است، افزود: در این نشست ها با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان سناریوهای توسعه شهر و توسعه جمعیت بررسی شده است.

شهردار زنجان جمعیت فعلی شهر زنجان مطابق آخرین اطلاعات را ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار نفر برشمرد و تاکید کرد: محدوده فعلی شهر پاسخگوی کامل جمعیت فعلی و توسعه ۲۰ ساله شهر را دارد.

ملائی یگانه با بیان اینکه محدوده مسکونی فعلی دارای ۶ هزار و ۴۰۰ هکتار است، افزود: در این میزان بافت مسکونی قابلیت سکونت ۷۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد.

شهردار زنجان با بیان اینکه رشد جمعیتی شهر طی سال های آتی و سناریوهای بررسی شده محقق می شود، افزود: این رشد جمعیت در بافت فعلی قابلیت پاسخگویی دارد و نیازی به اضافه شدن زمین های خاج از محدوده به داخل شهر نیست.

ملائی یگانه به زمین ۷۲ هکتاری واقع در گلشهر اشاره کرد و اظهار داشت: این زمین با مالکیت اداره کل راه و شهرسازی دارای کاربری مشخص بوده و این اداره کل برنامه لازم جهت بهره برداری از آن را دارد.

شهردار زنجان همچنین به زمین موجود در شهرک کارمندان اشاره و خاطرنشان کرد: این قطعه زمین که عنوان شد با مالکیت شهرداری برای کار مشارکتی با سرمایه گذار فراخوان شده و ساخت مجتمع تفریحی-تجاری در آن انجام می شود.

ملائی یگانه در ادامه توضیحاتی نیز در خصوص ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها و شرایط لازم و مورد نیاز برای ارائه مجوز ساخت به شهرک های در دست شرکت های تعاونی ارائه داد و خواستار عدم ارائه اظهارات شفاهی در این خصوص شد.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 دی 1395، کدخبر: 3855666، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین