پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: با توجه به معیارهای انجام شده استان زنجان نسبت به ۳۱ استان کشور بهترین امنیت عمومی را دارد و باید این مهم در استان تقویت شود.
شعارسال: سید بیوک موسوی به وضعیت امنیتی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: درخصوص امنیتی استان زنجان در همه شاخص ها بهترین شرایط را نسبت به سایر استانها دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از رفتارهای مجرمانه استان زنجان کمترین مشکلات را دارد، ادامه داد: با توجه به معیارهای انجام شده استان زنجان نسبت به ۳۱ استان کشور بهترین امنیت عمومی را دارد و باید این مهم در استان تقویت شود.

موسوی با بیان اینکه زنجان جزو استانهای امن کشور است، گفت: تحقق این امر مهم در راستای تلاش شبانه روزری نیروی انتظامی و بسیج و سپاه بوده است.

وی به بحث آسیب های اجتماعی در استان اشاره کردو گفت: در آسیب های اجتماعی از ۳۱ استان جزو۳۰ استان هستیم که کمترین و پایین ترین آسیب های اجتماعی را دارد و همه دستگاهای امنیتی و نظارتی و باور واعتقادات دینی مردم در این امر موثر بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد:همه دستگاه های فرهنگی و تشکل های مردم نهاد در بحث کاهش آسیب های اجتماعی نقش دارند و مقام معظم رهبری بر کاهش طلاق، اعتیاد که معضل مهم جامعه است بسیار تاکید دارند.

موسوی یاد آورشد: باید آمار واقعی از آسیب های اجتماعی در جامعه منعکس شود چرا که پوشاندن حقیقت باعث بروزمعضلات دیگر می شود.

وی از وجود ۱۹۲ تشکل غیر دولتی در استان زنجان طی سال ۹۲ خبر داد و گفت: درطول دولت تدبیر و امید تعداد این تشکل ها به ۲۷۷ تشکل افزایش یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ابراز کرد: تعداد تشکلهای غیر دولتی در استان زنجان طی ۳.۵ سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته و این تشکلها ظرفیت خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی هستند.

موسوی گفت: خوشبختانه در استان زنجان فعالیت تشکلهای غیر دولتی و سمن های مردم نهاد بسیار خوب است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 3903777 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
10 سال دیگه باید دید چی می شه. این وجود امنیت نه بخاطر برنامه های شما، بلکه بدلیل فرهنگ بومی مردم است که متاسفانه داره از بین می ره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین