پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه زنجان معتاد متهاجر ندارد، گفت: بالای ۹۰ درصد از سرقت ها توسط معتادین انجام می شود.

شعار سال:  سرهنگ ایرج خانی پور به بلای خانمان سوز اعتیاد اشاره کرد و افزود: بایدخانواده ها «نه گفتن» را به فرزندان خود بیاموزند و پیشگیری از اعتیاد باید از خانواده ها شروع شود و بعد در مدرسه و جامعه اجرا شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان زنجان معتاد متهاجر وجود ندارد و این برای استان خوب است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:در استان زنجان مبارزه و مقابله با مواد مخدر به خوبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود و مردم به محض مشاهده هر گونه موردی دربحث مواد مخدر با سامانه ۱۲۸ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان معتاد متهاجر ندارد، ادامه داد: استان زنجان در کشور کمترین معتاد متهاجر را دارد و در شهرستان زنجان هم معتاد متهاجر نداریم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: زنجان پاک ترین استان کشور در بحث مواد مخدر است و بالای ۹۰ درصد از وقوع سرقتها توسط معتادین انجام می شود.

خانی پور تاکید کرد: مواد مخدر از دغددغه های مردم استان است و خوشبختانه طی سالجاری دو هزار و ۵۳۸ طرح پاکسازی در سطح استان زنجان در بخش مواد مخدر انجام شده است.

وی افزود: وقوع جرائم توسط معتادان بیشتر است و متأسفانه معتادان در بحث ارتکاب جرم بیشتر نقش دارند چرا که در استان زنجان تکرار جرم در معتادان بیش از ۹۵ درصد است و پلیس استان زنجان در راستای مبارزه با خرده‌فروشان طرح‌های مقابله‌ای را اجرا کرده است و نسبت به پاک‌سازی مناطق آسیب‌پذیر تأکید جدی دارد و تاکنون هم با اجرای این اقدامات توفیقات خوبی به وجود آمده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجانیاد آورشد: دستگاههای فرهنگی باید نسبت به پیشگیری از مواد مخدر برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب:4021195 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین