پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر یک اصل راهبردی است .

شعار سال: فتاح محمدی چهارشنبه، 14 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر مورد توجه دولت است و دولت باید آگاهی های عمومی در این حوزه را افزایش دهد .

وی بیان کرد: توانمند سازی، افزایش شناخت و آگاهی بخشیدن به جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی ضروری است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وجود ۶۰ تشکل در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۰ ‌تشکل در این حوزه در استان فعالیت های مناسبی دارند .

محمدی تصریح کرد: تشکل های مردم نهادنقش موثری در مبارزه و پیشگیری از مصرف مواد مخدر دارند و نسبت به آگاه سازی جامعه اقدامات شایسته ای انجام می دهند .

وی ادامه داد: ۲۲ کمپ در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان فعال است که برنامه هایی برای افزایش کمپ ها اجرا خواهد شد .

محمدی از برگزاری همایش ها و کارگاه های اموزشی مختلف در استان خبر داد و اضافه کرد: ‌همایش ملی نقش عشایر در کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد مبارزه با مواد مخدر و با حضور استان های مختلف در استان برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 964-5314-5:www.yasouj.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین