پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
نمایشگاه عکس اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری سنندج در نگارخانه شهرداری این شهر برپا شد.

شعار سال: دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که شامگاه سه شنبه برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر هم با همکاری سازمان های مردم نهاد بیش از هزار برنامه تدارک دیده شده که بخشی از آن تاکنون اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه هم یکی از برنامه‌های ما در این هفته است که توسط تعدادی از جوانان فعال در شورا و سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه پیشگیری از اعتیاد آثاری در قالب عکس تهیه و در معرض دید عموم مردم قرار داده شده است.

وی اظهارداشت: ۱۴۵ عنوان نمایشگاه در طول سال گذشته در سطح استان با موضوع اعتیاد و آسیب های ناشی از آن برپا شد و بی‌شک برپایی نمایشگاه تأثیر فراوانی در آگاه سازی اقشار مختلف در ارتبا با اعتیاد این بلای خانمان سوز دارد.

تزریق فعالیت اجتماعی به پارک‌ موجب ناامنی این مکان برای معتادان می شود

معاون فرهنگی شهردار سنندج هم در این مراسم گفت: شهرداری ها در تمام دنیا به عنوان نهادی اجتماعی در راستای مدیریت یکپارچه شهری حرکت می‌کند که این نهاد درکشور ما براساس قوانینی که وجود دارد با شرایط و محدودیت‌هایی در این راستا مواجه است.

سرکوت نجفی بیان کرد:شهرداری ها در انجام بسیاری از مسائل اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و دیگر آسیب های اجتماعی باید برنامه داشته باشد و احساس مسئولیت کنند.

وی ادامه داد: در طول سال بارها نمایشگاه، کارگاه و کلاس‌های آموزشی مختلفی در نگارخانه شهرداری سنندج برگزار می شود.

وی تمامی فعالیت‌های انجام شده را ۱۰ درصد پتانسیل مدیریت شهری سنندج خواند و عنوان کرد: متأسفانه هنوز دید خدمات رسانی در حوزه عمرانی به شهرداری ها می‌شود و تا مادامی که این رویکرد تغییر نکند این نهاد هم در حوزه مسائل اجتماعی حضور جدی نخواهد داشت.

معاون فرهنگی شهردار سنندج اضافه کرد: برخی از پارک‌های سطح شهر سنندج هم چون پارک شهدا به دلیل اینکه مدیریت شهری نتوانسته در آن نقش ایفا کند به پاتوقی برای معتادان تبدیل شده است.

نجفی با اشاره به اینکه پارک‌ها باید محلی برای انجام فعالیت‌های اجتماعی، ورزش های همگانی، فعالیت‌های هنری هم چون اجرای تئاتر باشند، افزود: زمانی که این فعالیت‌های اجتماعی به پارک‌ها تزریق شوند به فضایی نا امن برای معتادان تبدیل می شود.

یکی از منتخبین جدید شورای اسلامی شهر سنندج هم در این مراسم گفت: سازمان های مردم نهاد سنندج در انتخابات امسال در نبود احزاب در این شهر به خوبی توانستند انتخابات را هدایت کنند و نقش خود را به طور مطلوب نشان دادند.

مجید شاه ویسی اضافه کرد: شورای جدید شهر سنندج با این تفکر که سازمان های مردم نهاد باید وارد عرصه های مختلف شوند، شروع به کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای سنندج، ایجادفضای فرهنگی است، بیان کرد: فضاهای هم با اعتبارات ناچیز شهرداری و شورای شهر ایجاد نمی‌شود و حرکت در این راستا مستلزم ورود سازمان های مردم نهاد است.

وی با اشاره به اینکه در ایام انتخابات هیچ شعاری نداشتم، عنوان کرد: اکنون شعار۹۰۹ به معنای ۹۰۰ نفر صاحب نظر برای کمک و یاری نه نفر عضو شورای شهر سنندج نیاز داریم، برگزیدم.

شاه ویسی بیان کرد: قرار شده برای ایجاد فرهنگسرا در سنندج سرمایه گذارانی به این شهر بیایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 4021945:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین