پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
مدیر کل بهزیستی استان ایلام از آموزش ۱۳۰ هزار نفر ایلامی در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

شعارسال: فرهاد قیصربیگی اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کاهش معلولیت ها و بازتوانی گروه های هدف را از برنامه های مهم این سازمان است.

وی از آموزش ۱۳۰ هزار نفر در برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: مراجعه هفت هزار نفر به مراکز اورژانس اجتماعی، تثبیت نرخ معلولیت با طرح های مختلف پیشگیری،احداث ۳۴۰ واحد مسکونی مددجویان با مشارکت بنیاد برکت، اشتغالزایی گروه های هدف با پرداخت ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات و چهار میلیارد ریال کمک بلاعوض و... از مهمترین خدمات این سازمان در طول سال گذشته بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام با اشاره به فعالیت یک خانه امن دولتی ویژه زنان خشونت دیده در استان، گفت: ۲۸زن خشونت دیده سال گذشته به مرکز فوریت های اجتماعی مراجعه کردند.

قیصربیگی هدف از تاسیس یک خانه امن غیر دولتی را حمایت از زنان خشونت دیده و تحت خشونت های خانگی و توانمندسازی خانواده محور اعلام کرد و خدمات این مرکز را شامل مددکاری، روانشناسی، آموزشی و فرهنگی برشمرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29تیر1396، کدخبر: 4036360: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین