پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در انتصابات جدید استانداران و فرمانداران، نقش آنان در مبارزه با مواد مخدر نیز جزو ملاک‌های ارزیابی خواهد بود.

شعار سال: سردار علی مویدی ظهر چهارشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه امروز اعتیاد تهدیدی است که دغدغه فکری برای همه دولتمردان و انسان ها در جهان شده است، اظهار داشت: متاسفانه شیب اعتیاد در دنیا تند است.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ میلیون نفر در دنیا مبتلا به اعتیاد هستند و هر ساله یک میلیون نفر به این جمعیت اضافه می شود، تصریح کرد: تنها راه برای مهار و کنترل اعتیاد، امر «پیشگیری» است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با تاکید بر اینکه یک دهه است که به صورت ویژه بر روی پیشگیری در حوزه مواد مخدر تمرکز کرده ایم، افزود: همه ما می توانیم در عرصه پیشگیری از مواد مخدر و اعتیاد ایفای نقش کنیم.

سردار مویدی با اشاره به اینکه امروز پیشگیری از اعتیاد در جامعه صرفا کار ستاد مبارزه با مواد مخدر نیست و همه باید در آن نقش آفرینی کنند، گفت: طی ۳ تا ۴ سال گذشته همه بخش های حاکمیت را درگیر امر پیشگیری از اعتیاد کرده ایم.

وی افزود: وزیر کشور اخیرا دستور داده اند که در انتصابات جدید استانداران و فرمانداران، نقش آنان در مبارزه با مواد مخدر نیز جزو ملاک های ارزیابی باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4029199:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین