پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
ابوالفضل معینی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مواد مخدر یکی از بزرگترین معضلات فرهنگی كشوراست که علی رغم تلاش دستگاه‌های مرتبط هنوز جای کار دارد و بیشتر با فرهنگ سازی خانواده‌ها قابل کنترل است.

شعار سال: ابوالفضل معینی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مواد مخدر یکی از بزرگترین معضلات فرهنگی كشوراست که علی رغم تلاش دستگاه‌های مرتبط هنوز جای کار دارد و بیشتر با فرهنگ سازی خانواده‌ها قابل کنترل است.

معینی نژاد با بيان اينكه سن اعتیاد پایین آمده واین زنگ خطر بزرگی است، افزود: متاسفانه ۱۰ درصد جمعیت کل معتادان زن هستند و هر زن معتاد ۱۰ نفر را به اعتیاد سوق می‌دهد.

وی با اشاره به قاچاق کالا گفت: مسئله قاچاق کالا از بزرگترین معضلات اقتصادی دولت‌هاست که اگر توجه به آن کمرنگ شود کمر اقتصاد شکسته می‌شود و باعث رکود و بیکاری در صنایع و اقتصاد کشور می‌شود.

فرماندار آران و بيدگل به فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالاهای داخلی اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبود کیفیت محصولات داخلی و در کنار آن فرهنگ سازی خانواده‌ها در مصرف کالای داخلی و کاهش درخواست محصولات خارجی است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 تیر 1396، کد مطلب: 964-5895-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین