پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات اساسی انجام شده و باید ادامه یابد گفت: انتظار داریم در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بتوانیم در این ایام مبارزه با مواد مخدر را عمومی‌تر کنیم.

شعار سال: حسناستوارآذرظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی باتاکیدبر اینکه پنج آسیب اولویت‌دارمحور اصلی متولیان مسائل اجتماعیقرارگرفتهاست اظهار کرد:بایدبهصورتجدیبرنامه‌هایاصلی اینآسیب‌هایاولویت‌داررا در کنار سایرآسیب‌هاپیگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات اساسیانجامشده است که باید ادامه یابد افزود:انتظار داریم بابرنامه‌ریزیدقیق در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بتوانیم در این ایام مبارزه با مواد مخدر راعمومی‌ترو مردمی‌ترکنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقیبابیاناینکه خلاقیت و نوآوری دربرنامه‌هامورد انتظار است گفت:باید توجه اصلیبرنامه‌هاقشر جوان باشد لذابایدبرنامه‌هایهنری و ورزشی و آموزش در اولویتبرنامه‌هاقرار گیرد چراکه قشر اصلی مخاطب ما درپیشگیری،جوانان هستند.

وی باتاکیدبر اینکهاجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اولویت جدیبرنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر است تصریح کرد: درفضای مجازی باید حضور قوی داشت ضمن اینکهاز نقشتأثیرگذار روحانیون باید در هدایت مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم،درآسیب‌هایاجتماعی دیگر نیز ضرورت حضور روحانیون به جد احساسمی‌شود.

استوارآذرفعال شدندانشگاه‌هاوآموزش‌وپرورشرا در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواسته جدی استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت:نخبگان باید در میدان حضور فعال داشته و ارائه طریق کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1437355:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین