پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
رئیس دادگستری قزوین گفت: دستگاه قضا تجربه ارزشمندی در مسئله مبارزه با مواد مخدر دارد، که مجریان طرح مبارزه با مواد مخدر در روستاها می‌توانند از آن استفاده کنند.
شعار سال: جمال انصاری در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که شامگاه دوشنبه با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: دستگاه قضا سال‌هاست که به طور جدی در بحث مبارزه با مواد مخدر در حال فعالیت است و لذا همین تجربه و سابقه فعالیت می‌تواند سرمنشا راهکارهای تجربی این سازمان باشد.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر امروز از مرحله ترک اعتیاد گذشته است و باید بیش از فکر ترک دادن معتادین آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد را برای گروه‌های مختلف داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: اما برگزاری هر نوع جلسه آموزشی صرفا نمی‌تواند اثرگذار باشد بلکه مسئولین باید با دقت نظر و استفاده از نظر کارشناسان دوره‌ها و آموزش‌های اثر بخش را به جوانان رارایه دهند.

انصاری افزود: نگاه در مسئله مبارزه با مواد مخدر باید نگاه کلان و آموزش محور باشد و در این مسیر نیز می‌توان از تجربه ارزشمندی دستگاه‌ها و نهادهایی که سال‌هاست با این مسئله درگیر هستند استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا آموزش جامع و فراگیر ایده آل است اما با اعتبارات و امکانات موجود قطعا نمی‌توانیم آموزش تخصصی و اثر بخش را برای همه گروه‌های سنی داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین محدود کرده جامعه هدف را راهکار رسیدن به آموزش اثرگذار دانست و گفت: اگر بتوانیم گروه هدف مشخصی را برای اجرای این آموزش‌ها انخاب کنیم قطع تمرکز و جدیت بیشتری برای اجرای کار استفاده خواهد شد و از سوی دیگر با اعتبارات موجود بهترین کارآیی و نتیجه حاصل می‌شود.

انصاری افزود: دستگاه قضا در حوزه پیشگری و مبارزه با مواد مخدر تجربیات ارزشمندی در اختیار دارد که آماده است برای مبارزه با این پدیده شوم این تجریبات ارزشمند را در اختیار مسئولین قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت و تاثیر خانواده‌ها در پیشگری از ابتلا فرزندانشان به اعتیاد تصریح کرد: خانواده‌ها باید آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری با اعتیاد را ببینند و در این صورت بخشی بزرگ از سنگینی این مسئولیت از روی دوش ما برداشته خواهد شد.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 دی 1395، کد مطلب: 1292872، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
تو رو خدا هر کاری می کنید، قبل از شناخت درست مسئله بدان ورود نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین