پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
هدایت الله جمالی پور در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: بعد از اعلام آلودگی استان به ویروس کرونا از اوایل اسفندماه، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت و از همان موقع برنامه‌های مختلفی را برای صیانت از مردم در ۲ حوزه پیشگیری و درمان اجرا کرد.
شعارسال: استاندار قزوین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در قزوین آغاز شده و با جدیت طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت.
 
 هدایت الله جمالی پور  در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: بعد از اعلام آلودگی استان به ویروس کرونا از اوایل اسفندماه، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت و از همان موقع برنامه‌های مختلفی را برای صیانت از مردم در ۲ حوزه پیشگیری و درمان اجرا کرد.
 
وی افزود: از مردم انتظار داشتیم بعد از تعطیلی مناسک مذهبی توسط ولی فقیه و سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد موضوع ویروس کرونا را جدی‌تر گرفته و در قطع زنجیره انتقال آن همراهی بیشتری داشته باشند.
 
جمالی پور بیان کرد: بسیاری از مردم از همان ابتدای شروع به کار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا با تذکرات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان همکاری لازم را داشتند و برخی نیز متاسفانه تذکرات مسئولان خدمتگذار را جدی نگرفتند.
 
استاندار قزوین گفت: با توجه به این موضوع، طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره آن در استان اجرا شد و طی روزهای آینده نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.
 
وی با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به شیوع کرونا، ادامه داد: در این راستا بسته‌های بهداشتی و غذایی از منابع دولتی و کمک خیّران و از طریق فرمانداری‌ها، هلال احمر، بهزیستی و گروه‌های جهادی برای اقشار آسیب پذیر تهیه شده و میان آنها توزیع می‌شود.
 
استاندار قزوین با اشاره به یکی از اقدامات مطلوب بهداشتی و درمانی طی سال گذشته، افزود: واگذاری بیمارستان رحیمیان شهر الوند به دانشگاه علوم پزشکی استان نقطه عطفی در سال گذشته بود که برای تحقق این امر مبلغ ۲۳ میلیارد تومان از دولت اعتبار دریافت شد و در حال حاضر با تعرفه دولتی به مردم شریف شهرستان البرز خدمات ارائه می‌دهد
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   برنا  ،تاریخ انتشار:  10 فروردین    1399،کدخبر:982452 www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین