پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: قرارگرفتن در بین استان‌هایی که با موج دوم شیوع بیماری کرونا مواجه شده‌اند باعث می‌شود تا این بیماری همچنان در کمین شهروندان قزوینی باشد.

شعار سال: حبیبی افزود: قزوین بین استان‌های جنوبی و شمالی کشور قرار گرفته و برخی از شهر‌های شمالی مانند گیلان نیز هم اکنون با موج دوم شیوع کرونا مواجه هستند که این موضوع باعث می‌شود مراقبت‌ها و رعایت اصول بهداشتی مهم افزایش یابد.

وی در واکنش به اخبار‌های مبنی بر رسیدن این بیماری به مرز هشدار در استان قزوین اظهار داشت: منظور از هشدار همان رعایت جدی اصول بهداشتی از سوی شهروندان بوده تا بتوان احتمال ابتلا به بیماری را کاهش داد که در همین رابطه طی ۱۱ روز گذشته فقط یک مورد فوت ناشی از کرونا در استان قزوین داشتیم.

حبیبی به افزایش میزان بیماران سرپایی کرونا در شهرستان بویین زهرا اشاره کرد و گفت: در این شهرستان با توجه به انجام مراسم‌های مذهبی و ترحیم، دید و بازدید اقوام و همچنین مجالس عروسی شاهد افزایش ناچیزی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا هستیم که چندان مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون سیاسی استاندار قزوین به بستری کمتر از ۲۰۰ نفر در استان قزوین اشاره کرد و گفت: از این تعداد، تست ۱۴۶ نفر مثبت به بیماری کرونا بوده و ۱۴ نفر نیاز به مراقبت‌های ویژه تنفسی و پزشکی دارند.

حبیبی به آزادسازی هشت بیمارستان در استان قزوین نسبت به معاینه و بستری بیماران کرونایی پرداخت و گفت: با توجه به روند کاهشی بیماران کرونایی، هم اکنون بیمارستان بوعلی تنها مرکز درمانی پذیرش بیماران است که البته برای رفاه حال شهروندان ۵۰ درصد این مرکز درمانی را درگیر کرده‌ایم تا بیماران قلبی و عروقی نیز بتوانند به تکمیل درمان خودشان بپردازند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون هشت هزار تست کرونا در استان قزوین گرفته شده است، اظهار داشت: تعداد آزمایشگاه‌های استان قزوین از یک به سه افزایش یافته و همین موضوع باعث می‌شود تا میزان بیماریابی در این استان افزایش یابد.

حبیبی تصریح کرد: هزینه هر تست بیماری کرونا بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان است که شهروندان باید با توجه به نبود واکسن و داروی قطعی این بیماری نکات و اصول بهداشتی را همچنان با جدیت رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه این اواخر مشاهده شده که شهروندان قزوین فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و به نوعی احساس می‌کنند که بیماری کرونا رفته است، درحالی که این بیماری همچنان وجود دارد و باید از عادی پنداشتن اوضاع در جامعه خودداری کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 16 خرداد    99، کد خبر:    1010974، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین