پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
مهدی اکبری گفت:امکان اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کرونایی از سوم خرداد ماه در استان قزوین فراهم شده است تا بتوانیم بخشی از مشکلات بیماران را حل کنیم. در استان ۵قزوین تاکنون ۶۰ نفر با اهدای پلاسمای خون خود در این طرح مشارکت کرده‌اند و امیدواریم این تعداد همچنان با استقبال دیگر افراد بیشتر شود.

شعار سال:مهدی اکبری اظهار داشت: امکان اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کرونایی از سوم خرداد ماه در استان قزوین فراهم شده است تا بتوانیم بخشی از مشکلات بیماران را حل کنیم.

وی افزود: در استان ۵قزوین تاکنون ۶۰ نفر با اهدای پلاسمای خون خود در این طرح مشارکت کرده‌اند و امیدواریم این تعداد همچنان با استقبال دیگر افراد بیشتر شود.

اکبری از بهبود یافتگان بیماری کرونا خواست برای نجات جان سایر بیماران مبتلا به این ویروس، در این حرکت خیرخواهانه شرکت کرده و پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

وی بیان کرد: در پلاسمای خون بیماران بهبود یافته کووید ۱۹ سپر دفاعی در برابر ویروس کرونا وجود دارد که با تزریق این پلاسما به بیماران، سیستم ایمنی آن‌ها تقویت می‌شود.

اکبری تصریح کرد: زمان انجام پلاسما فرز کمتر از ۴۵ دقیقه است و حداقل به دریافت ۴۵ درصد از پلاسمای خون بیماران بهبود یافته برای این کار نیاز داریم.

مدیر کل انتقال خون استان گفت: پلاسمای خون از افرادی دریافت می‌شود که از زمان بهبودی آن‌ها به کرونا حداقل ۲۵ تا ۳۰ روز گذشته باشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار7 تیر 1399، کد خبر:4959614،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
حالا واقعا اين درمان ميتونه موثر باشه يا اينم هنوز تاييد نهايي نگرفته؟ اگر نگرفته اين بندگان خدا اسير نشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین