پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
استاندار قزوین گفت: مدیران حوزه اقتصاد در استان باید تولید را بر همه امور مقدم بدانند و از ایجاد هرگونه چالش و مشکل برای کارخانجات جلوگیری کنند.
شعار سال: هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در بازدید از شرکت سرام آرا در شهر صنعتی البرز، افزود: استمرار معافیت‌های بیمه‌ای و تامین اجتماعی باید تا پایان خردادماه سال جاری از سوی مدیران استان قزوین اجرایی شود تا کارخانجات بتوانند در این مدت برای حفظ تولید اقدام کنند.
جمالی پور تصریح کرد: سختی‌هایی که امروز به واسطه کرونا برای واحدهای تولیدی ایجاد شده است باید بین همه دستگاه‌ها تقسیم شود و نباید یک کارخانه و واحد تولیدی، زیر بار فشارها تنها بماند.
مقام ارشد اجرایی استان قزوین خاطر نشان کرد: در مورد مشکلات تعهدات ارزی و مبادلات تجاری واحدهای تولیدی استان با کشورهای همسایه لازم است که نشستی با عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی تشکیل شود و مشکلات تجاری را با این نهاد در میان بگذاریم.
جمالی پور یادآور شد: شرکت سرام آرا می‌تواند محصولاتش را به کشورهای مستقل مشترک ‌المنافع (CIS)صادر کند، چون استانداردهای روسیه و ترکیه بسیار دشوار است و ورود کاشی و سرامیک به این کشورها نشان از ظرفیت بالقوه این شرکت دارد که باید بیشتر از آن استفاده کرد.
استاندار قزوین با اشاره به مشکلات مدیریت شهرک صنعتی البرز، افزود: نمایندگان کارخانجات شهر صنعتی البرز باید برای مدیریت بهینه و هدفمند در تصمیمات هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز مشارکت کنند.
وی افزود: لازم است که برای حضور ۲ نفر از صاحبان صنایع این شهرک در هیات مدیره، سازوکار لازم ایجاد شود و هرساله در مجمعی این افراد انتخاب شوند.
جمالی پور به دیگر مشکلات شهر صنعتی البرز اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل عوارض جاده‌ای، آسفالت، پسماند و موارد دیگر لازم است که نشستی مشترک با مسؤولان مربوط تشکیل شده و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
علی اصغر آهنی‌ها مدیرعامل شرکت سرام آرا نیز در این دیدار گفت: مشارکت مدیران عامل کارخانجات در تصمیم شهر صنعتی البرز باید لحاظ شود تا از انبار شدن مشکلات بسیاری از واحدهای صنعتی جلوگیری کنیم.
وی افزود: سرام آرا تنها کارخانه تولید کاشی و سرامیک تزیینی در کشور است که سال گذشته ۹۵۰ هزار دلار به کشورهای خارجی صادرات داشت و هم اکنون عزم خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن استان جزم کرده است.
استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، کد خبر: 83801807، تاریخ انتشار: 8 خرداد ۱۳۹۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین