پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
استاندار قزوین در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گفت:باید کمیته‌ای برای هدایت و راهبری سرمایه‌گذاری استان قزوین با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تشکیل و ساز و کار مناسبی برای ساخت هتل‌ها اتخاذ گردد.

شعار سال:استاندار قزوین در این جلسه که با محوریت بررسی آخرین وضعیت ساخت هتل در استان، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، هدف‌گذاری ایجاد اشتغال در سال ۹۹ و بررسی سرمایه‌گذاری طرح آب‌رسانی از سد طالقان برگزار شد، اظهارکرد: باید کمیته‌ای برای هدایت و راهبری سرمایه‌گذاری استان قزوین با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تشکیل و ساز و کار مناسبی برای ساخت هتل‌ها  اتخاذ گردد.

او افزود: پیش‌بینی شده که درآمد کشور تا سال ۲۰۳۵ باید از طریق گردشگری  تامین شود و برای تحقق این برنامه تاکید شده تا مشوق‌های ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران حوزه اقامتگاهی و هتل تعلق گیرد.

مقام ارشد اجرایی استان قزوین با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت بناهای تاریخی برای احداث هتل استفاده کرد، گفت: یکی از راه‌های جذب گردشگر تبدیل ساختمان‌های قدیمی و بناهای تاریخی به مراکز اقامتگاهی و هتل است که باید با کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار قزوین در خصوص ضرورت اجرایی شدن مصوبات این جلسه ابراز کرد: افزایش مصوبات دستگاه‌ها تا زمانی که به مرحله اجرا نرسد فایده‌ای برای مردم ندارد و لازم است کمیته‌های کارشناسی با حضور زبده‌ترین نیروهای اداری تشکیل شوند تا بر نحوه اجرای مصوبات نظارت داشته باشند.

این مسئولبیان کرد: مدیران استان قزوین باید از نه گفتن در اجرای طرح‌ها و توسعه به سمت اجرایی شدن کارها پیش بروند و مدیری که از همان ابتدا با انکار جلو می‌آید، صلاحیت مدیریت و برنامه‌ریزی ندارد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: نهضت سرمایه‌گذاری باید در استان قزوین راه بیافتد و لازم است با تعامل بخش خصوصی در حوزه شهری و برون شهری اتفاقات خوبی را رقم زد.

علیرضا خزائلی  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند احداث هتل در استان گفت: عملیات ساخت هتل در پنج سال اخیر به اندازه ۳۰ سال گذشته به ظرفیت اقامتی اضافه کرده است، سه واحد مسکونی به هتل آپارتمان تبدیل شدند که این امر با توجه به استقبال فراوان مردم در حال گسترش است.

خزائلی اظهار کرد: هتل بغدادی تاکستان با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی، هتل دو ستاره بهرامی‌نیا و هتل سه ستاره سبز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هتل چهار ستاره الماس غرب آوج با ۲۱ درصد  پیشرفت فیزیکی از هتل‌های در حال تکمیل برای سال جاری هستند.

او افزود:متاسفانه سه هتل پنج ستاره از ده سال پیش تاکنون در استان قزوین کلنگ زنی شده و هنوز با کمتر از ده درصد پیشرفت فیزیکی هیچ اقدام قابل توجهی در آن‌ها صورت نگرفته که با پیگیری‌های انجام شده در حال لغو برخی مجوزها یا شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها هستیم.

خزائلی آغاز عملیات اجرایی ساخت هتل‌های پنج ستاره در استان را از مهم‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری دانست که با همکاری دفتر جذب سرمایه‌گذاری و رفع مشکل سرمایه‌گذاران در حال پیگیری است.

شعار سال، بااندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ 26 اردیبهشت 1399، کدخبر: 1002348،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین