پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
استاندار قزوین گفت: عملکرد مدیران بانکی و اجرایی استان از سال آینده با دقت ارزیابی می‌شود و دستگاه‌ها و نهادهای موفق تشویق و تجلیل خواهند شد.

شعار سال: هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: سال آینده باید کمربند همت تمامی مدیران بانکی و اجرایی استان محکم‌ بسته شود تا بتوان برای خدمت به مردم و تحقق شعارهای دولت در چهارچوب قانون گام‌های بلندتری برداشت.

جمالی پور اضافه کرد: از سال آینده هرسه ماه یکبار عملکرد مدیران و دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و اگر مدیری موفق باشد پیشنهاد ارتقای وی را مطرح خواهیم کرد.

وی افزود: عملکرد ۶ ماه مدیران استان در سال جاری نیز مورد بررسی قرار گرفته و از بانک‌ها و دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی داشته باشند تقدیر خواهد شد.

جمالی پور اضافه کرد: از اول سال آینده باید مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم بدهند تا بتوانیم در مسایل مرتبط با توسعه استان موفق‌تر عمل کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه این استان رتبه ۶ کشور را در پرداخت تسهیلات رونق تولید دارد، گفت: ما سال آینده به هیچ عنوان به این رتبه رضایت نخواهیم داد و باید با هدفگذاری در این زمینه به رتبه یک یا ۲ کشور دست یابیم.

جمالی پور گفت: ما با هیچ مدیر و دستگاهی در اجرای حقوق مردم تعارف نداریم و با مدیران ناموفق به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه مشکل سه واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری لازم برای حل مشکلات آنها اتخاذ گردید.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27بهمن1398 ، کدخبر: 965064: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
باید با ذره بین ارزیابی شود به نظر بنده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین